• t_robert
    #1
    Amúgy a Wish is így működik. Felelősséget vállal a termékért. Vesz valamit náluk egy kereskedőtől az ember és átbasszák. vagyis a kapott termék és a meghirdetett termék köszönő viszonyban sincsen egymással.
    Elég lefotózni a terméket megmutatni a paramétereit és mellékelni hozzá mit igért a kereskedő a termék paraméteri közt és mi lett a valóság. És korrektül tartják is az ígéretüket. ha egyértelműen látszik az átbaszás, akkor zokszó nélkül utalják is vissza a termék árát egy hét múlva. Egyszer vettem egy tabletet tőlük. (egy kereskedőtől a felületükön) majd kiderült hogy a tablet a leirt parméterekhez képest jó ha a a legtöbben a harmadát felét tudta. proci, memória, háttértár, felbontás.... de még a rendszer se stimmelt. azt mondták, hogy Android 9 erre valójában egy átcimkézett 4.4-es android volt. nagyjából egy 7-8 évvel korábbi hardver kiséretébe, ha felületesen kérdezted le a rendszert, akkor a cimke azt mondta, hogy android 9.0 ha kicsit alaposabban kérdezted le akkor már azt mondta, hogy 4.4-es... :) informatikusként inkább röhögtem, hogy mennyire hülyének néznek átbaszással. Mondjuk egy dologban megegyezett a termék a kinézetben az korrekt volt. :)
    aztán ment a panasz a wisnek adatokkal tesztekkel képernyőképekkel. és jött vissza a számlára korrekten az utolsó fillérig az ár.
    A Wish meg gondolom kamatostul leverte a kereskedőn, aki átbassza a vevőt az ő felületén. Szóval a gyakorlatban működik a dolog. Működhet az Amazon és a többi esetében is...