• TokraFan
    #8
    Persze, hogy hosszabbak, mivel lényegesen több Boeing repül és repült korábban is, mint Airbus. Nyilván ennek megfelelően mások az arányok is.

    Nem vontam kétségbe a MAX-okkal kapcsolatos problémákat, a hozzászólásom arra a ferdítésre irányult, amiből sugárzott a vallásos/politikai áhitattal fűtött USA haterkedés. Az Airbusnál is történtek futcsaságok, itt van mindjárt példának okáért az 1988-as A320 légibemutatón lezuhant gép esete. Bár a hivatalos jelentésben a pilótákra kenték az egészet, a kapitány verziója egészen más volt.

    "The captain, Michel Asseline, disputed the report and claimed an error in the fly-by-wire computer prevented him from applying thrust and pulling up. In the aftermath of the crash, there were allegations that investigators had tampered with evidence, specifically the aircraft's flight recorders ("black boxes")."

    Ahogy a Francia légügyi és egyéb hatóságok kezeltél az ügyet, az számomra semmivel sem bizalomgerjesztőbb, mint a Boeingnél látottak. És ha megnézzük a különböző gyártók fatal crash statisztikáit, akkor azt látjuk, hogy az Airbus semmivel sem jobb, sőt (leszámítva most a MAX-okat persze, mivel a típus repült óráinak számához képest a 2 fatal extrém magas értéket ad).
    Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2020.11.20. 17:18:43