• defiant9
    #28
    "Tehát nincs szövetségi szintű nyilvántartás. Köszönöm, nincs több kérdésem."
    Nem kell kérdezned, egy megállapítás úgy is lehet buta/értelmetlen hogy valójában teljesül. Itt most ezt látjuk.

    "közúti közlekedésben azokkal a módszerekkel lehetne a biztonságot nagyságrendileg növelni"
    Na mesélj, mi lenne a szent grál amivel reálisan egy nagyságrendet tudnál javítani a közlekedés biztonságán. Mellesleg a légiközlekedés biztonsága jelentős részt azért emlekedett mert a pilóta kezéből egyre több funkció került a gép kontrollja alá.

    Az önvezetés piaci alapú lényege/eladhatósága elsősorban nem a biztonság, hanem az hogy az embret akit kivesz a rendszerből vagy nem kell fizetni vagy azt csinál a felszabaduló idejében amit akar. Az L2/L3 szinten ez nem teljesül.

    "Térjünk vissza ahhoz, hogy hogy lehetne a L3+ szintű járművek tesztelését biztonságosabbá tenni"
    Miért nem elég biztonságos? Ahogy már írtam, az. Sokkal biztonságosabb mint amit az emberek produkálnak, ez is egy olyan megállapítás amit csak ignorálni tudsz.

    "Továbbra sem érzem, hogy a tárgyhoz tartozna a kérdésed."
    Pedig az. Azért mert rámutat hogy bármit fejleszt az ember abban hiba van. Hiába próbálsz meg vázolni egy olyan fejlesztési methodikát az iparágban aminek a végén tökéletes termék van. Láthatóan ez nem létezik, a hagyományos autógyártók is sorozatosan tolják a balesetveszályes járműveket ki közúti forgalomba, és vannak fatális esetek is szép számmal. Nincs töklétes rendszer egy adott rendszert lehet valami idealizált képhez hasonlítani, de sokkal okosabb életszerű analógiát használni.

    "Neked higyjek, vagy pl. az Uber fejlesztéséért felelős szakemberének, aki szerint még nem érik el az átlagós vezető szintjét."
    Ki mondta hogy az Uber elérte? Az Uber azért vezethet közúton csak safety driver-el mert a rendszere hibaaránya még igényli hogy egy ember ott legyen, figyeljen és javítgassa a hibákat amiket ezután a fejlesztők elemznek. Ettől még a teszt rendszer összesége (ember+gép) lehet biztonságosabb mint egy átlagember. Ráadásul nem csak átlagember van hanem sokkal pocsékabb vezetők is, ha ők kint lehetnek az utcán akkor egy náluk biztonságosabb combo-setup miért nem? Ez egy olyan érv amire folyamatosan nem tudsz válaszolni, csak ignorálod. Most esetleg megpróbálod?

    "Kérlek kategorizáld be a Waymo One autóit."
    L1-L5 -ös kategórát kérek. Kereskedelmi üzemben lévő termékről beszélünk, adott terülten fizető utasokat visz el A-ból B-be.

    "Ennyi erővel már rég válaszolhattál volna a kérdésre! "
    Indefinit állítást tettél, ha nem vagy hajlandó pontosítani akkor ezzel a továbbiakban nem tudok mit kezdeni. Ezt a pontot buktad. Mutogathatsz másik nem ehhez kapcsolódó pontra, de ez nem módszer, ha valahol volt ontopic kérdésed amire nem kaptál választ akkor azon a ponton tedd meg, egyébként nem gondolom hogy volt ilyen. Így ez csak egy újabb sunyi menekülési kísérleted amikor nincs épp válaszod. Ovis szinten áll még mindig a vitakultúrád.