• NEXUS6
    #27
    "hozzászólásaiddal alátámasztod a kijelentésem, hogy nincs sem központi szabályozás"
    Butaság a kijelentésed alapja, az államok maguk is szuverén központok, ők döntenek az önvezetés szabályairól."
    Tehát nincs szövetségi szintű nyilvántartás. Köszönöm, nincs több kérdésem.

    "Lol. Olyan rövid az eszed hogy már elflejtetted hogy saját magad hoztad fel a Teslát az önveztés kapcsán:
    "de nem lehet azt mondani, hogy az önvezető autók ettől kezdve biztonságosak. Lásd Tesla halált okozó balesetei."
    Szövegértés!? :O Lásd:
    "Amikor az emberek a Teslájukat olyan módol használják, amire az képes, azaz L2 vezetéstámogató rendszerrel ellátott járműként, az növeli a biztonságot. És ez szerintem nagyon jó dolog. Amikor viszont valamiért azt hiszik (mert a Tesla marketingje is megtévesztő ilyen tekintetben) hogy egy L3 szintű, korlátozottan de már önvezető képességgel rendelkező autóban ülnek, akkor az balesetekhez vezet."

    Továbbra is fenntartom, hogy a viszonylag kaotikus közúti közlekedésben azokkal a módszerekkel lehetne a biztonságot nagyságrendileg növelni, amelyeket a légiközlekedésben/vasúti közlekedésben alakalmaznak. Az önvezető jármávek bevezetése és elterjesztése önmagában erre nem lesz alkalmas, hacsak nem ennek eredményeképp hasonló képet fog a közúti közlekedés is mutatni: járművek nagyobb fizikai elkülönítése, központi, hálózatos forgalom irányítás, szabályozás, a vezetésre jogosult személyekkel kapcsolatos magasabb követelmények. Hozzátenném, hogy mindezeket önvezető járművek nélkül is be lehetne vezetni.

    "Amit én összehasonlítok a hagyományos autók fejelsztési módszerét au önvezetőkével. Megismétlem a kérdést amit igonráltál:
    "És vajon ki mi alapján engedélyzte a deficites termék forgalomba kerülését?"
    Továbbra sem érzem, hogy a tárgyhoz tartozna a kérdésed. Térjünk vissza ahhoz, hogy hogy lehetne a L3+ szintű járművek tesztelését biztonságosabbá tenni, majd ha ezen túl vagyunk és ezt tisztáztuk legalább itt, akkor elkezdhetjük boncolgatni, hogy a már letesztelt technikát melyik gyártó hogy implementálja és ezeknél milyen hibák lehetnek a megvalósításkor.

    "gyak kiszámíthatatlan viselkedésű kísérleti járművekkel. Hát ehhez csak gratulálni tudok."
    Gratulálhatsz is. ui. ezek még mindig sokkal biztonságosabbak mint a többi autós átlaga."
    Neked higyjek, vagy pl. az Uber fejlesztéséért felelős szakemberének, aki szerint még nem érik el az átlagós vezető szintjét.
    https://www.youtube.com/watch?v=SnR2449jFV8

    "Kérlek kategorizáld be a Waymo One autóit."
    Eseti engedéllyel rendelkező kísérleti járművek, amelyek nem kerültek piaci forgalomba, amelyekre nincs általános szabályozó azok hatósági engedélyezéséhez, hogy ez megtörténhessen.

    "Rákérdeztem hogy a marhára messze mit jelent. Erre már nem vagy hajlandó válaszolni. Ennyi. Indefinit állítást tettél, ha nem vagy hajlandó pontosítani akkor ezzel a továbbiakban nem tudok mit kezdeni. Lózung puffogatásban mindig is erős voltál, a konkretizálásban már inkább az elsunyulás ami a védjegyet."
    Ennyi erővel már rég válaszolhattál volna a kérdésre! XD
    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2020.12.09. 10:50:44