• defiant9
    #18
    "Talán nem voltam világos? :O Amcsi alatt én nem az egyes államokat értem. "
    De, világos hogy ismét buta voltál. A közlekedés ilyetén szabáyozása állami szinten van. Innentől hiába követelsz más szintet.

    "és nem esnek a vezetők abba a hibába, hogy úgy tesznek, mintha az 3. szintű lenne. A Tesla baleseteinek egy része márpedig pont emiatt következett be"
    A balesetek nagy része amiatt következik be mert az emberek nem azt teszik amit kellene. Erre mutattam a statisztikát. Ezzel nincs ezek szerint gondod, csak ha az adott embre önveztő volánja mögött ül aminek jóval jobbak a statisztikai mutatói)? Várom a válaszod a behivatkozott statisztikára is.

    "ami most a közúti közlekedésben van."
    Tehát az egyéb járműveket ezen elvek mentén fejlesztette volna az emberiség ami kizárta a halálos baleseteket a folyamatból? Nem. Minden fejlesztésünk ilyen, bukdácsolunk, balesetek történnek, autó, repülő, vonat, egyre megy. Az önvezetés fejlesztése kifejezetten biztonságos a korábbiakhoz képest.

    "Nem csinálnak olyat, hogy egy tesztgépet beküldenek a legnagyobb forgalomba"
    Ki mondta hogy van ilyen? A példa arról szólt hogy mindegy hogy a Boeing helyez forgalomba hibás model-t vagy az Uber. Elvehetik érte a liszenszüket amíg nem prezentálják hogy kellően biztonságosak. Mára mindkét cég tudta prezentálni, ezért visszakapták azt.

    "Véleményem szerint ezek marhára messze vannak"
    Mi az hogy marhára messze? A szokásos masztolás? Mégis hány évre gondolsz? Ahogy mondtam egyébként technikai oldaláról már most is van L4 önvezetés, a waymo one, egy adott körzeten belül kereskedelmi fuvarokat teljesít safety driver nélkül. Én azt hogy a Tesla mondjuk nappali kaliforniai autópályára kapjon liszenszt szinten nem tartom elérhetetlennek 1-2 év távlatában.