• repvez
    #25
    "A 30km/h-s korlát és hogy majd a lámpánál használom, az nem jelent valós használatot."
    Miért nem?

    mondjuk azért nem,mert lámpátol lámpáig SMS, messenger vagy email olvasás és irás , az nem valos használat, mert ahogy irtam, nem követed a kereszteződésben a helyzetet illetve a komunikáciora sem tudsz rendesen odafigyelni, hogy mit irj.
    Ha meg mozi vagy játékra gondolsz , akor mi az amit egy piros lámpánál nekiállnék ?

    "A legtöbb ember ezt kijátszaná."
    Ahogy ma is telefonálnak egyesek vezetés közben noha nem szabad, ettől még törekedni kell a biztosnágra. És akkor ezzel meg is cáfoltad magad hogy minek ha úgyis tilos :)

    Lrtem, szóval szerintesd egy fejlesztést alapozzunk arra, hogy nembaj ha szabálytalan,mert az emberek ugy is kijátszák.
    Ez kb olyan felfoigás, hopgy amig nincs baj addig nincs baj, és mindent lehet amig nem látják kés nem buntetnek érte.

    "Oké most a töltéskor jó, de késöbb amikor már megoldott a gyorsabb töltés, akkor ezek a fejlesztések már feleslegesséá válnak."
    Mégis mennyire gyors töltést vízionálsz?

    10 perc környéke már nem tunik ördögtöl valönak, az meg egy pisi kaki és valami uditó szenyo megvétele és kifizetése.
    DE még mindig nem egy akkora ido, hogy nekiállnál filmenek vagy játéknak, már ma sem.

    "gyhogy még mindig azt mondom, hogy addig mig nem terjedt el az önvezetés addig kár azon gondolkodni "
    Gondolkodni nem kár, koncepció autót rajzolgatni sem. Implementálni addig nem kell a drága feature-öket ameddig nincs rá kereslet.

    igen lehet róla gondolkodni, de amikor a megvalositásra kerül a sor akkor apránként be lehetne vezet , hogy tényleg kiderüljenek a valos tapasztalatok és a zsákutcák.

    "Ugyhogy az egy dolog, hogy mi mennyibe kerül és menyniért adják el."
    Ebben mi az újdonság? Az gondolod hogy sales úgy kalkulál hogy fogyasztói ár=bekerülési ár+10% tisztes haszon? Ha ilyet szeretnél akkor irány a szocialista árhivatal, a piacgazdaság nem így működik.

    nem nem igy gondolom, de azokat amiket leirtam, egyáltalán nem milliokkal emelné meg az árat, vagy legalább is nem kellen hogy megemelje, de funcioba viszont lényegesen sokat javitana

    " mégcsak mutatóban sem olyan ami azt célozná meg, hogy a hátul ülök is be lennének vonva a dologba. a Prémium luxus autókat leszámitva."
    Eddig az utasról beszéltél, miután kiderült hogy a középkonzol mégiscsak ott van akkor már rögtön a hátsó ülésre is át karnád vezetni a funkciókat. Ha neked ekkor érték ez a funkció akkor vegyél olyan prémium autót ami tudja, ha úgy vagy vele mint a többi ember hogy hát elvagyok nélküle és fizetni ezért nem nagyon akar mert max. középkategóriára fussa, akkor meg ne csodálkozz hogy fizetőképes kereslet nélkül nincs kínálat piacon.

    Eddig is azokrol beszéltunk, mert az utasba a hátsok is beletartoznak,nem csak atz anyosulésen ulö.

    CSak azok a funciok, amik a vezetőre terhelnek azok a funkciok már megvannak a kö9zép és belépü szinteken is, igy egyáltalán nem csak a prémiumosokra lenne hatással, ha a vezetőrol a nem fontos funkciokat megoszthatóra terveznék át.


    DE ugy látom, hogy tök mindegy , hogy mit mondok vagy milyen példákat hozok, akkor is bele kötsz valamibe, anélkül, hogy a saját elképzelésed felvázolnád a témában.
    Mert ugy látszik neked ugy is jo ha szabálytalanul is használnak funkciokat mégha ezzel a baleset veszélye meg növekszik ahelyett, hogy ezt probálnád kivédeni és , hogy kevésbé legyen fáraszto a közlekedöknek.