• defiant9
    #24
    "A 30km/h-s korlát és hogy majd a lámpánál használom, az nem jelent valós használatot."
    Miért nem?
    "A legtöbb ember ezt kijátszaná."
    Ahogy ma is telefonálnak egyesek vezetés közben noha nem szabad, ettől még törekedni kell a biztosnágra. És akkor ezzel meg is cáfoltad magad hogy minek ha úgyis tilos :)

    "És ez a kettőség a dologban, hogy mig a mobilt tiltják, addig az ilyen info rendszerek meg egyre csak sokasodnak az autókban."
    Hatóság tipikusan nem elébe megy a dolgoknak hanem leköveti, ha elég nagy probléma lesz akkor meg fogják tiltani.


    "Oké most a töltéskor jó, de késöbb amikor már megoldott a gyorsabb töltés, akkor ezek a fejlesztések már feleslegesséá válnak."
    Mégis mennyire gyors töltést vízionálsz?


    "gyhogy még mindig azt mondom, hogy addig mig nem terjedt el az önvezetés addig kár azon gondolkodni "
    Gondolkodni nem kár, koncepció autót rajzolgatni sem. Implementálni addig nem kell a drága feature-öket ameddig nincs rá kereslet.

    "Ugyhogy az egy dolog, hogy mi mennyibe kerül és menyniért adják el."
    Ebben mi az újdonság? Az gondolod hogy sales úgy kalkulál hogy fogyasztói ár=bekerülési ár+10% tisztes haszon? Ha ilyet szeretnél akkor irány a szocialista árhivatal, a piacgazdaság nem így működik.

    " mégcsak mutatóban sem olyan ami azt célozná meg, hogy a hátul ülök is be lennének vonva a dologba. a Prémium luxus autókat leszámitva."
    Eddig az utasról beszéltél, miután kiderült hogy a középkonzol mégiscsak ott van akkor már rögtön a hátsó ülésre is át karnád vezetni a funkciókat. Ha neked ekkor érték ez a funkció akkor vegyél olyan prémium autót ami tudja, ha úgy vagy vele mint a többi ember hogy hát elvagyok nélküle és fizetni ezért nem nagyon akar mert max. középkategóriára fussa, akkor meg ne csodálkozz hogy fizetőképes kereslet nélkül nincs kínálat piacon.