defiant9#24
"A 30km/h-s korlát és hogy majd a lámpánál használom, az nem jelent valós használatot."
Miért nem?
"A legtöbb ember ezt kijátszaná."
Ahogy ma is telefonálnak egyesek vezetés közben noha nem szabad, ettől még törekedni kell a biztosnágra. És akkor ezzel meg is cáfoltad magad hogy minek ha úgyis tilos :)
"És ez a kettőség a dologban, hogy mig a mobilt tiltják, addig az ilyen info rendszerek meg egyre csak sokasodnak az autókban."
Hatóság tipikusan nem elébe megy a dolgoknak hanem leköveti, ha elég nagy probléma lesz akkor meg fogják tiltani.
"Oké most a töltéskor jó, de késöbb amikor már megoldott a gyorsabb töltés, akkor ezek a fejlesztések már feleslegesséá válnak."
Mégis mennyire gyors töltést vízionálsz?
"gyhogy még mindig azt mondom, hogy addig mig nem terjedt el az önvezetés addig kár azon gondolkodni "
Gondolkodni nem kár, koncepció autót rajzolgatni sem. Implementálni addig nem kell a drága feature-öket ameddig nincs rá kereslet.
"Ugyhogy az egy dolog, hogy mi mennyibe kerül és menyniért adják el."
Ebben mi az újdonság? Az gondolod hogy sales úgy kalkulál hogy fogyasztói ár=bekerülési ár+10% tisztes haszon? Ha ilyet szeretnél akkor irány a szocialista árhivatal, a piacgazdaság nem így működik.
" mégcsak mutatóban sem olyan ami azt célozná meg, hogy a hátul ülök is be lennének vonva a dologba. a Prémium luxus autókat leszámitva."
Eddig az utasról beszéltél, miután kiderült hogy a középkonzol mégiscsak ott van akkor már rögtön a hátsó ülésre is át karnád vezetni a funkciókat. Ha neked ekkor érték ez a funkció akkor vegyél olyan prémium autót ami tudja, ha úgy vagy vele mint a többi ember hogy hát elvagyok nélküle és fizetni ezért nem nagyon akar mert max. középkategóriára fussa, akkor meg ne csodálkozz hogy fizetőképes kereslet nélkül nincs kínálat piacon.