• repvez
    #20
    Nem nem szalmabábozom arra válaszolok amit mondták, csak számomra mást jelentenek azok mint neked.
    A 30km/h-s korlát és hogy majd a lámpánál használom, az nem jelent valós használatot.
    A legtöbb ember ezt kijátszaná. és főleg ugy, hogy jövöre Párizs, Brusszel és holnadia nagy részén a városokban az álltalános sebesség határ 50 helyett 30 lesz. szóval mindenki nyomkodhatná ezerrel.
    Meg a piros lámpánál, valamit el kezd olvasni és vált a lámpa, de még mindig olvas, fenntartja a sort, vagy megijed mikor rádudálnak valakire és gyorsan elindul, és már balesetezik is, mert nem tudja mi a szituácio.

    Ezért mondtam, hogy az már tiltás, mert a mobilt se ugy tiltották be, hogy a piros lámpánáél állva lehet használni, hanem ugy teljesen .
    És ez a kettőség a dologban, hogy mig a mobilt tiltják, addig az ilyen info rendszerek meg egyre csak sokasodnak az autókban.
    Hangsulyozom mindenféle önvezetés nélkül.

    Amit a képet illeti azért rosszabb, mert a vezetőnek be kell nézni a fülkébe teljesen elvenni a tekintetét az utről, mir egy müszerfal tetején lévünél azért valami perifériás látásként észlelheti a külvilágot.

    Igen tudom, hogy a Teslába van ilyen már, hogy lehet játszani, de ez nem vezetés közben , igy nem foglalja le az utasokat és ugye az irányitás itt is csak a vezetőnek van csak , nincs egy külön kis kontroller az utasnak.
    És ki az aki csak azért üldögé a kocsiba hogy játszhasson és mozizzon állo helyben ?
    Oké most a töltéskor jó, de késöbb amikor már megoldott a gyorsabb töltés, akkor ezek a fejlesztések már feleslegesséá válnak.

    ÉS én nem is arra értettem, hogy az utas nem tudja a középso gonzolt nyomogatni, hanem az ablakemnelöt és amit akkor is irtam, ha a vezető épp a GPS mappot nézi, de az utasa ugy gondolja, hogy ö most épp állitgani akarja a zenét a légkondit, akkor csak azt a kijelzőt tudja használni amire a vezetőnek nagyobb szügsége lenne.
    Tehát erre értem, hogy nmincs az az irány, hogy ha utassal utazik valaki, akkor legyen lehetősége ugy átvenni a vezető feladatait, hogy azzal semmiképp nem zavarja öt a vezetésbe és az ut figyelésébe.
    Mert ha csak engedélyezük, hogy lehessen filmet nézni vagy ZT-ot az utasnak a mostani konfigon, tehát a közép konzoli kijelzőn, mekkora az esélye, hogy a vezető nem fog odanézni ? elég nagy.

    ugyhogy még mindig azt mondom, hogy addig mig nem terjedt el az önvezetés addig kár azon gondolkodni , hogy mivel foglaljuk el az utasokat. Mert onnantol már a vezeto is utas lesz.

    Amit irtam, hogy filléres dolgok, az azlért, mert 2 jack dugo vagy 4 USB foglalat a könyök támasz hátuljába az nem nagy összeg, de még is 30k ért adják, ha kéred extraként. ÉS egy FM vevő is minimális összegből összerakható, hogy a hátsok is tudjanak más csatornát hallgatni
    Ugyhogy az egy dolog, hogy mi mennyibe kerül és menyniért adják el.
    csak egy példa , hogy mennyire nem drága és bonyolult lenne, ha a hátsok is tudnának más csatornát hallgatni, egy BT modullal vezetéák nélkül is.
    Pár vezetékkel lenne több . És erre utaltam, hogy ezek az apro fejlesztések, nem tartanak olyan sokáig kifejleszteni és nem is kellene feltétlen drágának lenni ahhoz, hogy már most megjelenjenek és ezért mondtam, hogy ezek létező dolgok, nem ugy mint az önvezetés.

    DE mint mondtam, hogy nincs mégcsak mutatóban sem olyan ami azt célozná meg, hogy a hátul ülök is be lennének vonva a dologba. a Prémium luxus autókat leszámitva.
    Mert a cikk sem azt irja, hanem hogy álltalánosságban mindenki által elérhetően.