• repvez
    #18
    most is igy van . ugy értettem, hogy némely gyártó a muszerfal kiterjesztésével némelyik a középkonzolba épitve, de mindenképp ugy hogy az a vezető köré legyen téve.
    A képeden meg még rosszabb az elhelyezés mintha a mószerfal tetején középen lenne ,mert igy is mindenképp oda kell néznie, csak igy még véletlenul sem lát semmit az utbol, mert lefelé kell néznie az utastérbe.

    És az igaz, hogy igy eléri az utas is a gombokat, de nem látom, hogy ez miben támasztaná alá azt, hogy az irány a játékok és az utasok kényelmét szolgálja.
    Sehol nem látom az anyos ulés elött monitort, hogy csak ö tudja nézni a videot játékot anélkül, hogy zavarná a vezetőt, vagy blokkolná miatt a a GPS kijelztést vagy bármit amit a középkonzolon kellene állitania.

    Amiket én irtam kényelmi fejlesztéseket az utasdoknak, azok filléres dolgok akár függetlenül is müködnek , nem kell semmit sem évekig fejleszteni rajtuk, de mégis sokkal nagyobb kényelmet vagy legalább is elfoglaltságot adnának az utasoknak.

    ÉS igen lehet ,hozni mindenre kivételeket, de a nagy tömegben eltejedt tipusokban egyáltalán nem jellemző .
    A jelemzo a középkonzol tetején elhelyezett kijelző és amit mondtam, hoyg minden más a vezetőre van hagyva, hogy a vezetés mellett még müködtesse ha az utasa kéri.

    És hameg csak egyszemélyes utazás a jellemző akkor minek is az utasnak játék és külön hangrendszer? igy amig nincs önvezetés lehgalább a vezetőt terheljük tul olyan dolgokkal amik majd csak az onvezetéssel lenne értelme használni.

    Mert a mit mondtam, azok a fejlesztések amik jövőre és 2022be megjelennek azok még egyáltalán nem lesznek önvezetők, de az 5g megjelenésével nagyobb hangsúly lesz majd a kocsik nettre kapcsolására és mivel nem önvezetős a kocsi mi mást tudna csinálni csak tartalomfogyasztást, weblapok ,zenék videók megjelenése, ez mind mind elveszi a figyelmét a vezetésről.

    "Ez igaz, ezért kell az önvezetést tolni mert már az is balesetveszélyes/sok baleset oka hogy telefonál, de még az is növeli a defókuszáltságot ha csak beszélget a mellette ülővel. Ami különbség hogy a beépített rendszereknek a szabályozó hatóság előírhatja hogy mondjuk 30km/h felett nem érkezhet üzenet, míg a telefon esetén ilyen korlátot nem tudnak csinálni."

    Mutass olyan önvezetőre tervezett autot aminél már ugy készül, hogy az utas vagy akár a vezető is elfoglalhatja magát mással ?
    Még a teszla sem ajánl ilyet az utasoknak, pedig az már full önvezető lesz nemsokára.
    A hatóság elöirhatja, csak akkor minek bele, ha nem lehet használni ?