• camper
    #18
    Miről beszélsz, boldogan viszlek el. Most bármelyik taxiba beülsz azzal hogy vigyen el Zürich fölé egy kis hegyi faluba boldogan fog nekiindulni veled a taxis. Annyira számíthatsz, hogy előre fogja elkérni a pénzt, nehogy félúton meggondold magad és fizetés nélkül kiszállj.
    Hóban, sárban, ködben, hegymenetben fel, hegymenetben le, havas és jeges emelkedőn, szabályszegő autósok között.

    Ezt teszed egy lapra a level4-el? Ehhez nem level4 kell, nem is level5, hanem level96. A töredékének a töredékét nem teljesíti az önjáró autó és sosem fogja. Egy gép ezen a területen nem tud versenyezni az emberrel, ez nem egy sakkjátszma fix adatbázissal és szabályokkal.

    Egy dolgot tehet, ha eléri azt, hogy minden más forgalomban résztvevő szintén önjáró legyen. Még ezzel sem éri el az emberi szintet, de ez az a lépés amitől már kezelhetővé kezd válni a dolog. De ez meg majd egy sor új kérdést vet fel, amik most még nem is léteznek. De míg ez nincs, addig ez nem önjáró autó, annak csak az illúziója.

    A 7-es busz pedig meglepően pontosan éppp úgy ajtótól ajtóig, ahogy a waymo. Hogy hány ajtó ezt már csak a megállók száma dönti el, minden ajtó elött meg kell állni és máris 100% lefedte az egész terültet. Egész pontosan azt csinálja mint a waymo, lépésben halad előre meghatározott útvonalon körbe-körbe, immáron 80 éve.
    Ráadásul a 7-es busz szolgáltatása még ennél is továbblép, itt nem csak a kiválasztott 100 ember utazhat és nem kell senkinek egy szerződést aláírni arról, hogy minden felelősség az enyém ha valami gáz van.