• camper
    #12
    "Te hoztad fel az IT-s legyen alkalmazott vagy vállalkozó témát"

    Én ilyen témát nem hoztam, én azt mondtam - példaként - hogy ha szerinted ez az út helyes, akkor azt is helyeselned kell, hogy akik jelenleg a Microsoft, Google, etc cégek alkalmazásában állnak azok se kapjanak semmiféle szociális jutattást. Se betegszabadságot, se egészségügyi ellátást, semmit. Sőt, mivel ezeket a szegény cégeket még az ág is húzza, kemény a piac és nagy az árverseny ezért, hogy még jobban tudjanak optimalizálni minden alkalmazott vigyen be magával egy szervert, hogy még erre se kelljen az innováció zászlóshajóinak költeni.
    Sőt, még továbbmegyek, a behozott szerverek minősége alapján hozzunk létre egy pontozásos rendszert, ki milyen minőségű szervert hoz be az alapján fel- vagy lepontozzuk őket.

    Ez a Te véleményed a témáról. Azt kell mondjam, tökéletesen egyetértek veled. Ez egy igazán markáns, ütős és innovativ vélemény, ebből sejhető milyen irányba is fordul majd a modern világunk, ha azt a gondolatvilágot hagyjuk eluralkodni rajta amit Te képviselsz.

    "A TB járulék nélküli önvezetők így még jobban megérnék, még nagyobb versenyelőnyük lenne"

    Ezt már elmagyaráztam neked, azóta sem sikerült megértened? Ez egy átverés, téged átvernek. Akiknek a cikkeit eről olvastad azok vagy nem tanultak matematikát vagy egész pontosan tudják, hogy kamukat közölnek.
    Taxi üzemmódban nem a taxis fizetése a nagy pénz. Tehát amikor te ezt képzeled az alapokat sem érted. Az autó vásárlása, annak fenntartása és annak taxi üzemmódban tartása a nagy pénz. Az sok.

    Nincs semmiféle árelőnye mert nem ül ott egy taxis. Nem árelőnye van, hanem árhátránya, nem is kevés, a taxis fizetésének a többszöröse.
    Ezért nem lehet igaz az uber az amit az uber neked kamuzott - és jól érzékelhetően etted is, annyira, hogy még egy taxist is arról próbáltál meggyőzni, hogy most azán mindjárt jönnek az önjáró taxik és nézzen új munka után - az ubernek nem volt ilyen terve, téged vert át azért, hogy te egy megkérdőjelezhetetlen etalonként tekints a cégre. Neki sose volt önjáró fejlesztő részlege, ebbe sosem tettek bele 100 milliárdokat, ő sosem akart ilyet, egyszerúen már nem tudott mit kitalálni, hogy hova dugja el a raklapnyi pénzt.

    Nem érted, hogy nem akar semmi mást az uber csak azt a qrva 25%-ot? Az összes többi egy számodra készített illuzió eköré, hogy ezt minél gördülékenyebben tudja behabzsolni.

    Most itt vagy, szembesítve vagy vele, hogy az innovációs gigaprojekt, az önjáró taxik elképzelés nincs tovább. Ezt nem én mondom, nem kell nekem hinned, ezt az uber mondja saját magáról. Nálad még mindig az uber az etalon. Sofőr nélküli taxik hatalmas árelőnnyel, önjáró taxik level 5-el benne ingyen wifi és csupa Tesla és ingyen utazás a Marsra.
    Mi vagy te, valami gyerek? Nincs ilyen, senki, soha nem fog a feneked alá tolni önjáró taxit.

    "Valahogy mégiscsak sikerült megoldaniuk."

    Mit? Elmondtam már neked, hogy mi a taxi. Te még ezt sem tudod, ezt sem sikerült megértened?

    A taxi bárhonnan, bárhova, bármikor.

    Te - ebben is - kevered és összemosod az alapvető fogalmakat. Összemosod az önjáró taxit, az önjáró családi autót és a Rákóczi úton kizárólag egy adott útvonalon lépésben haladó 7-es buszt.

    Ezek nem ugyanazok a kategóriák, ezeket nem veheted egy kalap alá. Ez a waymo kütyü ez nem taxi, ez annak az illuziója, de nem is az a célja, hogy taxi legyen. A teljes jelenlegi gépjárműpark lecserélése önjáró autókra, az a cél. De ez csak akkor lehetséges, ha minden más forgalomban résztvevő szintén önjáró. Nem a taxis piac hatalmas összegei miatt költik el erre a 100 milliárdokat.

    Hogy, miképp kell még ezt ennél részletesebben elmondani egy felnőtt embernek?