• repvez
    #9
    Egyrészt nem tudom miért akarod a fö tevékenységnek az emelést ráaggatni ezekre a helikopterekre. egyiknek sem ez a fő profilja, de el tudják látni.
    Amikor meg függesztve van alá valami akkor tök mindegy, hogy mennyi a végsebessége , mert nem fog gyorsan menni egy logó teherrel a hasa alatt.
    Ez független a rotor elhelyezkedésétől, hiába tudna menni 500al az egyik a másik meg csak 300 al, egyik sem fogja ezt kihasználni, mert olyan lengéseket okozna és terhelést, amit sem a drótkötél sem a gép irányitása nem birna ki egy egy irányváltásnál.

    A megengedett maximális sebességet meg mindegyik tudja anélkül, hogy elöre kellene dönteni a rotort.

    A coax rotoros verzióval meg sose tudnak elérni olyan sebességet amit a billenő rotorossal. mert az elöbbinél a forgószárny lapát maga a szárny és egy bizonyos sebesség felett leválik az áramlás róla, meg a szárny vég eléri a hangsebességet ami nem tenne jót .
    Ellenben a másik átvált repülö konfigurációba és vigan elmehet akár 6-700 al is.

    Ezért van 2 verzio, mert két külön felhasználási területre szánják.