• NEXUS6
    #20
    Hát igen. Az biztos, hogy az elektromos autó ma már nem egy kuriózum. Ismerőseim körében az elektromos/hibrid autó szinte már nagyobb arányban van jelen az új autó vásárlásnál, mint egy hagyományos. Igaz elsősorban a használt piacon keresgélnek, elsősorban kicsi, városi kocsi tekintetében, de hát ilyen sajnos a magyar valóság, a fizetések szintje.

    A Tesla termékpalettájából is az ilyen kicsi, Renault Zoe szintű kocsit hiányolom. De tartok tőle, hogy azon valójában a Renaultnak sincs sok haszna.

    Azért kíváncsi vagyok, hogy a kínai piacon mit tudnak produkálni. És tegyük még hozzá, hogy a villanykocsikat elég rendesen támogatja az állam, szóval a teljes piaci képbe az is beletartozik, hogy az ár 10%-át is az államok belepumpálják a piacba.

    Az tény, hogy a nagy gyártók nagyon-nagyon lassan reagálnak erre a szegmensre és nem teljes erőbedobással, ez mindenképpen jó pár évnyi lehetőséget ad még a Teslának.