• wraithLord
    #31
    Én elég kevés videóba renderelt hagyományos reklámot láttam eddig. Olyat viszont sokat, hogy a videó készítője magyarázott a szponzora termékéről. Először megnézem, mert általában olyan youtubereket nézek, akik nem baromságokat reklámoznak, a többi alkalommal meg átugrom jobbranyíllal. Passzívan hallgatandó (podcast, műsorfelvétel, zene) tartalmakban még nem láttam belerenderelt reklámot, hogy mindig oda kell mászkálni a géphez átugrálni.
    A Youtube reklámjait meg egy bármilyen népszerűbb böngészőre felrakható uBlock Origin a lehető legtökéletesebben szűri. Mondjuk fizethetnék Youtube Premiumot is, mert nem drága, de én azt a kevés youtubert támogatom inkább (havi jóval többért, mint a Youtube Premium), akik a Youtube-ra valami értékelhetőt is készítenek, és nem csak azért nézem, mert épp nincs jobb dolgom.

    Szóval a TV-ben így vagy úgy, de kénytelen vagy megvárni, amíg lemegy a reklám (kivéve, ha nem "élőben" nézed), Youtube-on nem. Ez azért különbség.