Középkorral kapcsolatos játékok amelyek nem KCD, de külön topikot nem biztos, hogy érnek
-
#145
Ezt a hülyeséget!
Steam removes popular Chinese strategy game after Ark: Survival Evolved studio claims it stole their source code
Az utóbbi idők legszórakoztatóbb játéka a számomra. Pl. a NWös gyüjtögetés után itt tényleg felüdülés a favágás és bányászás. Az Ark kb. két percig tudott lekötni. Idegesítő volt. És végre nem fantasy, mint a Conan vagy a Valheim. Mindkettőt bírom, de ez valahogy sokkal kifinomultabb lett a fantasy elhagyásával.
Az egész balhé kínai gyártók egymás közötti harca, csak mert pár fejlesztő átment az Angela-hoz, akik a MOEt csinálták és volt hozzáférésük olyanhoz is, amit az Arkban is használtak. Amit felhasználtak, az hozzáférhető másoknak is. Ami miatt balhé van, hogy a fejlesztőnek volt máshoz is hozzáférése, de azt egyelőre még nem tudták bizonyítani, hogy felhasználta. Erre lekapatták a játékot még a Steamről is, csak mert volt és meg lettek vádolva ... Az ember azt hinné, hogy a kínai piac elég nagy, erre a Blades és az Ark zakatol a MOE kapcsán, csak mert tényleg sikeres és sokan megszerették.
Olyan ez mintha a BR mód miatt elkezdenék egymást szopatni az érintettek más játékok kapcsán, csak mert mondjuk annak kitalálója átment volna egy másik céghez és ott is fejlesztettek egy BR játékot!
Pedig marha jó a játék. Kár, hogy nem árulja a steam. Én bugba nem nagyon futottam még bele, pedig benne van lassan 87 órám, ami így elsőre nem sok, de amennyi időm van, ahhoz képest az. Egyedüli negatívuma, hogy egyszerűen semmi leírás nem volt hozzá, legalábbis ami tényleg hasznos. Volt egy ami a steam oldalán volt, meg a neten meg lehetett találni, de az kb. szart se ér, ha nem akarsz belefutni durva szopásokba gazdaságilag, olyanokba, mint amikért rinyáltak a népek, hogy "felhúztam a falat, két napig építettem, majd két napra rá eltűnt, miért? Meg miért nem tudom letenni a Boundary Markert oda, ahová akarom, pedig felhúztam a falat, ja és ezért tűnt el két nap után a falam meg mindenem. Meg miért kér ennyi anyagot a heti védelemhez?" Ezek nem bugok, csak a népek nem vágják meddig menjél, rohannak, cél a max. szint, és ehhez egyszerűen nem volt leírás, pl. hogy mennyi anyagot fog kérni egy L7es guild L7es Boundary Markerje, stb. Most már egyre több videó van, egyre érthetőbb az egész, bár az alábbi videó miatt pvp szerverre még nem költöznék át. De mondom, buggal még nem találkoztam. Amit csinálsz, az ki van találva, van értelme, és mégis anyázik mindenki, pedig odaragasztós annak, aki szereti a történelmi dolgokat, és a Bannerlordhoz képest imád erődöket építeni, szeret bányászni, fát vágni, stb. survival dolgokat csinálni. Nem egy rohanós játék, meg kell gondolni minden terjeszkedést. Mellettem mindenki tönkre ment, lepusztult. Lehet bármikor megyét váltani, pvp szerverre átmenni, stb. Szóval, nem kell rohanni! :D








