• kvp
    #3
    Ezt a Boeing tenyleg elszurta, ugyanakkor ha ropkepes allapotba akartak volna csak hozni a gepeket, akkor eleg lett volna kivenni az erintett alrendszereket es vevig manualisan repulni a gepekkel, rendes 3 fos szemelyzettel, ahogy anno kellett (2 pilota + fedelzeti mernok). Persze ez a legitarsasagoknak nem felelne meg es igy is ugy is ujra kell kepezni a pilotakat es felvenni fedelzeti mernokoket. A javitasok raadasul meg ennel is dragabbak, bar legalabb hasznalhatobb es uzembiztosabb gepet eredmenyeznenek. Viszont van par alrendszer, aminek az attervezesenek a Boeing meg neki sem allt. Lassan ott tartunk, hogy a legtobb legitarsasag anyagilag jobban jar ha leirja a gepeket mint veszteseget.

    A repubilkanusok csak amiatt aggodnak, hogy anno ok engedtek meg az iparagban az onkontrollt, tehat hogy a hivatalok bemondasra elhiszik amit a cegek allitanak. Igy eleg ha valaki alairja, hogy valami biztonsagos, nem kell letesztelni es amig nincs baleset, addig ezt nem is ellenorzi senki. Most kiderult, hogy ez hosszutavon nem tul jo otlet.