• NEXUS6
    #132
    1. Azért térek vissza az eredeti állításomhoz, mert arra szerettem volna hogy válaszolj. Leírhatsz triviális dolgokat az Uber balesettel kapcsolatban, csak közben kihagyod azokat, amelyek az alapfelvetésemre válaszolnának, nevezetten, hogy hogyan oldod fel a kijelentéseid közötti ellentmondást? Egyszerűen tagadod hogy lenne, csak közben térjél már ki arra is, hogy nem csak szándékos, hanem gondatlanságból elkövetett bűncselekmény is van (lásdpont az Uber esete), aztán hogy a gyártónak is van felelőssége és ez a közútra küldött kísérleti járművet is érintheti, harmadrészt meg hogy ahogy arra az NTSB is rámutatott az önvezető autókkal kapcsolatos szabályozás gyak hiányzik. Tehát hol van az a nagy szép kerek egész a jogi szabályozói rendszer, és ugyan ez a jogalkalmazás tekintetében is, amire te célzol? Nekem továbbra sem tűnik úgy, hogy ezt sikerült volna bemutatni. Szal kérnék egy szakértői véleményt, ami megvilágítja az olyan egyszerű halandó számára is mint én, hogy tévedek, ez egy szép tökéletes ideális rendszer, minden ellentmondás nélkül. És kímélj meg az ötleteleseidtől, köszi! Ha nem tudsz ilyet prezentálni, akkor a részemről ezt a pontot lezárnám.
    2. Honna indultunk? Írtam, hogy az NTSB jelentés nagyrésze nem kifejezetten Rafaella felelősségén csuklózik, hanem a cégén és a hatóságon, kisrészben a politikán is. Jeleztem, hogy a vádemelés ehhez képest elég szűknek tűnik számomra. Te erősködtél, hogy mondjak egy példát, hogy mit lehetett volna az ügyésznek tennie. Mondtam. Nem fogadod el. Kérek indoklást, hogy miért, konrét indoklást, köszi!
    3. Szalmabáb válasz! Olyanra válaszolsz, amit én nem mondtam! ;)
    Nyilván arról vitatkozunk, hogy szükséges-e egyáltalán a közúti tesztelés ilyen korai fázisban, vagy egyáltalán, amikor a tesztelés a pályán is megoldható. Teljesen konfjúz az álláspontod, csak megjegyzem, mert hozod itt a Waymo VR/AR rendszerét példának, gyak minden konkétum nélkül, amely amúgy meg pont az én álláspontomat erősíthetné, de nem tudjuk, mert üzleti titokra hivatkozol.
    Hát én mondjuk találtam jó pár ezzel kapcsolatos cikket, némelyik elég informatív, de nem akarom kiütni az érvelés lehetőségét a kezedből. Amúgy ha üzleti titok, akkor te honnana faxból tudsz róla ilyen infókat, amire az érveidet próbálod alapozni!? :O Tiszta dedó, igazam van, de nem mondhatom el mert titok! XD
    Szal leszel szíves belinkelni végre azokat az infókat, amire alapozod az álláspontodat, vagy hagyjuk a faxba az egészet! Nagyon köszönöm!
    4. Nem kell ezt túlgondolni, én azzal kapcsolatban írtam, kértem, hogy azért láttam már 1-2 dolgot, te meg ezekszerint nem. Ennyi, csak hogy képben legyek. Köszi.
    5. Hiányérzetem van. Akkor ezt tekíntsem bocsánatkérésnek? XD
    6. "Továbbra is meg kell magyaráznod, hogy miért kell egy félkész, kiszámíthatatlan viselkedésű tesztjárművet az utcára vinni."
    Mert ez a bevett gyakorlat nincs ennél jobb/hatékonyabb módszer(a félkész és a kiszámíthatatlan szavak hatásvadászok, pongyolák)."
    Van amelyik cégnél az, van amelyiknél meg nem. Lásd korábban linkelt cikkek, de az SG oldalán is ugye hetente jelenik meg ilyen témájú, hogy melyik gyártó miért NEM viszi utcára a kísérleti önvezető járműveit.
    Továbbra sem értem, hogy a közúti tesztek végrehajtásához, szabályozásához, a közben okozott balesetekhez hogy jön az hogy évtizedekkel később valaki gyárt egy hibás terméket, ABS-t. Kérlek konkretizáld az összefüggést!? :O Köszönöm!
    7. OK
    8. Visszamennék a kályhához: "Egyébként az alapkérdésre én is simán leírhatnám hogy prezentáld a szakértő jogi levezetést hogy miért is volt hibás az ügyészség álláspontja. Tudsz ilyet? Nem. Akkor buktad a vitát? Nem."
    Továbbra sem írtam olyat, hogy hibás az ügyészség álláspontja, hanem hogy eltérő az NTSB jelentésben prezentált szélesebb felelősségi körtől. Pont. Ehhez nem tudok mit hozzátenni. Részemről a vita lezárva! Te akarsz itt folyamatosan jogászkodni, amikor láthatólag annyi képességed sincs hozzá, mint nekem.
    9. Na tessék, pont eről beszélek. XD
    "A 11-ből kiválasztottam 1-et és várom hogy elmond hogy ez milyen vádat is tartalmaz. A folyamat során az látszódna hogy sorba olvad el a 11-es számod is. Ezért nem mersz belemenni."
    Mi a kibaxott kérdés kiscsillag!?
    Bocs, de igazából nem érdekel a téma! Azt kérdeztem az elején, hogy végig akarsz menni az összes vádiaratban szereplő ponton, anélkül hogy ismernénk az ügyészség indoklását!? Hajrá, én viszont nem! De szívesen nézem itt a vergődésedet, kérlek ne hagyd abba, ha már eddig eljutottunk! XD