• NEXUS6
    #130
    1. Megkaptam a választ, azt hogy nincs ellentmondás. Amire írtam, hogy de igen van, és ez párhuzamba állítható a valós helyzettel is. Amelynek ellentmondásosságát az NTSB jelentés is feltárta és az NHTSA is elismeri, de álláspontja szerint, ahogy idéztem gyak. nem akar a korai kezdetleges szabályozással a fejlődés útjába állni, még úgy sem hogy ezzel gyak mulasztásos törvénysértést követ el, merthogy az a dolga, hogy kiadja a standardokat, szabványokat, szabályozókat. Idézet a soxor linkelt jelentésből a baleset körülményeiről:
    "18. Arizona’s lack of a safety-focused application-approval process for automated driving
    system (ADS) testing at the time of the crash, and its inaction in developing such a process
    since the crash, demonstrate the state’s shortcomings in improving the safety of ADS
    testing and safeguarding the public.
    19. Considering the lack of federal safety standards and assessment protocols for automated
    driving systems, as well as the National Highway Traffic Safety Administration’s
    inadequate safety self-assessment process, states that have no, or only minimal,
    requirements related to automated vehicle testing can improve the safety of such testing by
    implementing a thorough application and review process before granting testing permits."
    2. A vád nem kizárólag a nyomozás hátráltatása volt, csak megjegyzem. Link
    3. Hát ha nem vagy képes továbbra sem érdemben alátámasztani, hogy A. miért szükséges a tesztpályát kihagyva közvetlenül az utakra vinni a tesztjárműveket. B. Prezentálni az általad felhozott Waymo AR rendszerét, addig továbbra sem fogok érdemben foglalkozni a kérdéseiddel. Továbbra is várom a szakértői anyagokat. Köszi. Ha nem részemről lezártam.
    4. Vettem. Nem kívánsz semmi olyat felhozni, amely mutatná, hogy egy terület szabályozásával kapcsolatban bármiféle valós tapasztalatod is lenne. Gyak fórumos szájkarate szintjén folytatod ezt a beszélgetést. Azért ezt sejtettük azt hiszem.
    5. Ne már ne! Megint!? Lásd korábbi fejtegetésem, hogy szemantikailag elemeztem a kérdéses mondatot, és bizonyítottam, hogy félrteértetted. #112 Jöhet a bocsánatkérés, hogy benézted!
    6. "Továbbra is meg kellene magyaráznod hogy akkor miként is került balestveszélyes ABS-es autó egy hagyományos gyártótól az utcára. Illetve hogyan is lehet hogy hagyományos autógyártó is tesztel közúton önvezetést. Ezt már vagy 5x megkérdeztem, de csak az ignorálásig jutottál. Nem gondolod ilyenkor hogy gerinctelen a vitasítlusod?"
    Továbbra is meg kell magyaráznod, hogy miért kell egy félkész, kiszámíthatatlan viselkedésű tesztjárművet az utcára vinni. Csak itt a SG-n rahedli cikk foglalkozik azzal, hogy a nagy autógyártók továbbra sem kívánják követni az Uber/Tesla gyakorlatát, akik a biztonság kérdését háttérbe szorítják.
    7. OK
    8. Tehát továbbra is ott tartunk, hogy nem tudok és nem is akarok a korábbi válaszaimnál többet felhozni, továbbra is kérnék konkrét, szakértői érvekkel, linkekkel alátámasztott megfogalmazást, amely esetleg cáfolja a NTSB megállapításait is az Uberrel kapcsolatban. Köszönöm!
    9. Továbbra sem értem, hogy ebben a pontban min is rugózol tulajdonképpen. A kérdésem az volt, hogy mind a 15 (valójában 11) ponton végig akarsz menni és tételesen elemezni, hogy mi az értelme a baleset összefüffésében? Hajrá. Én magam ügyészi indoklás nélkül nem vállalkoznék rá. De benned érzékelem ezt a motivációt, hogy nekiállj. Veled vagyok és szeretek tanulni, szal jöhet a többi is! Amúgy tudod ez a vesszőparipám, a linkeket kérlek ne felejtsd már ki! Köszi!


    Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2020.11.17. 10:10:57