• defiant9
    #119
    Új technikád hogy az összes kérdés aminél sarokba szorultál eldobod és tiszta lappal kezdenél. Ezzel a vitát már sokadik ponton elvesztetted.

    "1. hogy kísérleti járművek megfelelő biztonsági rendszerek nélkül is miért küldhetők a közútra"
    Kaptál linket is, egy bizonyos pont után csak közúton tesztelhető a technológia. 100% biztonság pedig nincs sem elméleti, sem gyakorlati szinten. Az kérdésben kompetens döntéshozatalban pedig meghatározták hogy meddig szükséges a safety driver. A fatális balesetek alacsony száma pedig vissza is igazolta a döntés jóságát.

    "2. Az általad kért felvetésre adott válaszom, amely szerint a VW egyes alkalmazottai büntetőjogi vádolhatósága megfelelő párhuzam lenne az Uber baleset esetében is az általad idézett szakértők szerint miért nem állja meg a helyét?"
    Kaptál rá választ, amire ismét nincs válaszod ezért újra és újra felteszed a kérdést, nem a válaszra reagálsz. Szokásos mantrázásod, ilyen primitív szinten állsz még mindig és képtelen vagy fejlődni. Azért nem mert a VW esete szándékos csalás, bizonyíték megsemmisítés amit dokumentumokkal tud az ügyészség bizonyítani. Itt ilyen nincs. Borzasztó sötét vagy jogi kérdésekben és logikus gondolkodásban.

    "3. vagyis hogy a tesztpálya egy korlátolt környezetet jelent az önvezérlő autók tesztelését érintően"
    Ez akkora trivialitás hogy szinte senki nem gondolja hogy le kell írni. Feltettem az eldöntendő kérdést hogy szerinted minden helyzet vizsgálható a tesztpályán. Mi volt a válaszod? Semmi. Sunyulás, ahogy szoktad.

    "This is a step towards a new type of test environment that will provide data necessary to predicting vehicle behaviour in real-life situations without on-the-road testing."
    Eleve azt mondja hogy csak egy lépés abba az irányba, tehát nem tudja azt. Szövegértés. Ez egy ésszerű időtávon el nem érhető állapot.

    Továbbá:
    "This enables a new level of traffic complexity and real-world applications in the test loop, including theoretical traffic environments in which autonomous vehicles share roads and pavements alongside drones, cyclists and pedestrians."
    Szerintem eleve a ’new level’ kapcsán foglamuk sincs hogy a Waymo milyen VR/AR-t használ, max. magukhoz képest akik lemardásban vannak előrelépés, ma is a valós körülmények közt levezetett mérföldek szokszoroát teszik meg virtuális környezetben. A puding próbája azonban az evés. Addig nem mehet kereskedelmi forgalomba a termék ameddig csak virtuális/tesztpályás fejlesztés van. Senki nem így csinálja. Elvi szintű alap probléma egyébként az hogy a test case-t is ki kell találni a fejlesztő meg senki más azonban nem gondol mindenre ami előjöhet, észlelés tekintetében pedig zéró segítség az hogy virtuális objektumokat visznek a rendszerbe. Az Uber esetén sem azzal volt a gond hogy ne tudta volna a SW hogy nem lehet elütni egy gyalogos-kerékpáros kombót, hanem adott csillagegyüttállásnál nem jól detektálta a kapott szenzor adatokat. A másik hogy a valós emberek sokszínű működése csak a valóságban tesztelhető, nem lehet minden crazy driver-t minden crazy szituációban bevenni a rendszerbe, épeszű embernek nem jut eszébe.

    "amelyek szerint a tesztpályás tesztelés korlátai maximálisan ki lettek merítve,"
    Nem lettek kimerítve, párhuzamosan zajlik a kettő, a kezdeti fázisban nem volt közút, de ezt már elég rég meghaladtuk. Ezt is leírtam, ezt is képtelen vagy felfogni, reagálni rá.

    "4. Leírtam hogy a magam részéről milyen háttérrel rendelkezem"
    Ami köszönőviszonyban sincs az arizonai ügyészségével, ahogy az én hátterem sem. Tehát az ő állításuk/döntésük a legerősebb a kérdésben. Amit te hibásnak tartasz én nem, így neked kellene megmutatnod hogy miért is hibás a szakemberek döntése. Ez ami nem nagyon megy, nem véletlen, a büntetőjog vádemelés része olyan terület ahova komoly gyakorlat is kell, az ügyésznek tisztában kell lennie azzal hogy van-e reális esély hogy bizonyítson, megnyerje az ügyet. Még az is lehet hogy az Uber valóban bűnös, mert mondjuk volt egy belső feljegyzés ahol leírták hogy egyes teszt sofőrök nem az utat figyelik és olyan potenciális SW hibák vannak még a rendszerbe amik képesek nagy energiájú gázolásra, ameddig ez a memo nincs meg addig viszont nem állna meg a vád sem.
    Milyen elegánsan skip-elted a 15 vádpontos szálat is. Nem láttam a bocsánatkérést amiben beismered hogy tévedtél ebben. Megtennéd? Köszönöm előre is.

    "5.A linkelt hozzászólások nem olyan terjedelműek,"
    Tehát továbbra sem tudsz olyan idézetet adni miszerint a valós önvezetéssel reklámozta magát a Tesla, az én állításom pedig erre irányult, amit szintén nem tudsz megcáfolni így bukóban vagy.

    "6. hogy miért éltek régebben, "
    Mi ez a múlt idő? Tehát akkor most már a hagyományos autógyártok sem így működnek? Kihátrunk, kihátrálunk? Egyébként régen sem így működtek. Kivitték az ABS-t is a közútra a fejlesztés befejező szakaszában, ahogy minden járművel ezt teszik. És mivel a valóság még ennél a relatíve kevés kilométernél is összetettebb azért minden elmúlt évtizedben is rengeteg hibás konstrukciójú járművet/alkatrészt küldenek kereskedelmi forgalomba, aminek visszahívás lett az eredménye. Ez arra bizonyíték hogy a tesztpályán nem lehet minden hibát kihozni életszerű időkeretben. Ez továbbra is trivialitás, amivel próbálsz vitatkozni. Arra meg továbbra is csak az ignorálás a válaszod hogy miként is került hibás ABS SW az utakra, és a GM mint hagyományos gyártó miért is tesztel ott. Gerinctelen sunyulás a fő vita névjegyet.

    "Extraként kérlek fejtsd ki álláspontodat atekintetben, "
    Nem kívánok újabb se füle se farka vitaszálat nyitni az újabb agymenésedről. A meglévő konkrét kérdésekről(leginkább az alapállításról) vagyok hajlandó vitázni, te persze nyilván próbálsz erről elterelődni mert itt felsültél. Itt kellene összekapnod magad, mert mindenütt kifogytál a válaszokból, és csak követelzőni tudsz.

    Egyébként az alapkérdésre én is simán leírhatnám hogy prezentáld a szakértő jogi levezetést hogy miért is volt hibás az ügyészség álláspontja. Tudsz ilyet? Nem. Akkor buktad a vitát? Nem. Ha tudnál olyat mondani ami megáll akkor elég lenne a te szavad is, csakhogy hiába kérem még mindig nem láttunk egy jogszabályt sem amire ráhúzható lenne ez ismert tényállás. Az erre való kérést is simán ignorálod, válaszra sem méltatod. Ahogy mondtam, az ilyenek miatt van a vitakultúrád a béka segge alatt.