• pakeszke
    #226
    >> "Ha a napközbeni légszennyezési, forgalmi adatok ezt indokolják akkor szerintem jogos, azzal együtt hogy parkolódíjat is fizetni kell akkor a területen. Az nyilván feltétel hogy legyen azért alternatív útvonal, az egyetlen még ésszerű tranzit utat(M3) ilyen módszerrel értelmetlen büntetni, ott van értelme ahol érdemi forgalomcsökkenés várható a korlátozástól."

    hogy a francba ne lenne mar legszennyezettseg? itt az M3, az szennyez eleget...
    dugo is van ezen az Elem - Szerencs utvonalon, raadasul annyira tolja a sok outsider kocsog a dolgot hogy havonta van baleset is errefele...

    a parkolodijra miert szalltal ra? most akkor probalod a hasznalataranyos utdijat visszavezetni olyanra, hogy belepesi dij + parkolodij?
    elegge gyenge probalkozas... most oszinten minek legyen parkoloora egy kertvarosi es / vagy panelos reszen? (azon kivul hogy igazat adok neked abban hogy valami modon szopatni kellene azokat, akik az autojukat itt is kint tartjak attol fuggetlenul) en nem ugy gondolom hogy egy irto draga parkolasi oras rendszerrel kellene az autohasznalat korlatozasat megtenni

    az alternativ utvonalad meg hulyeseg... ott VAN az alternativa, jarjon vonattal napi szinten, amikor meg idetolja a kepet akkor FIZESSEN pluszba
    en mint rakospalotai szivesen fizetek MINDENHOL pluszba, kiveve videken, ahol semmi tomegkozlekedes nincsen