• defiant9
    #220
    "a behajtasi dijjal / dugodijjal az a gond, hogyha egyszer bent van akkor akar egesz nap hasznalhatja buntetlenul az utat!"
    Mi célból használná kőrözésre? Ha parkol akkor már fizet, ez egy relatíve kis terület a belső forgalom nem túl releváns, de ha nagyon szeretnéd meg lehet csinálni GPS alapúra hogy minden ezen a terülten megtett km-t kelljen fizetni, ma már nem kihívás. A tipikus hogy reggel be szeretnének lépni, délután meg elhagyni, ez a csúcs időszak amit le kellene vágni.

    "raadasul a behajtasi dij nekem nulla lenne mert en ottani lakcimmel rendelkezem"
    Én 0-át nem adnék nekik sem, kivéve ha EV-jük van. 90% diszkont ár fair-nek tűnik, ez az extra ára a belvárosi autó tartásnak.

    "harmadreszt meg a behajtasi dijjal az a problema, hogy nem definialod a teruletet."
    Minden város definiálhatja magának Pl.:
    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    London

    Milánó

    Stockholm


    "en mint rakospalotai orulnek ha ide is lenne behajtasi dij"
    Ha a napközbeni légszennyezési, forgalmi adatok ezt indokolják akkor szerintem jogos, azzal együtt hogy parkolódíjat is fizetni kell akkor a területen. Az nyilván feltétel hogy legyen azért alternatív útvonal, az egyetlen még ésszerű tranzit utat(M3) ilyen módszerrel értelmetlen büntetni, ott van értelme ahol érdemi forgalomcsökkenés várható a korlátozástól.

    Persze ha van jobb öltelted a légszennyezeés csökkentésére, akkor ne tartsd magadban. Azon hogy mi miért nem jó azon lehet hőzöngeni, de jó lenne felmutatni valami megoldást is. Én úgy vélem a parkolódíj, parkolóhely limitáció már szignifikánsan forgalom csökkentő hatású tud lenni, de a tranzit forgalom helye sem a belváros, erre én nem látok jobb módszert.