• mrzed001
    #183
    Pongyolán fogalmazol. Írd le, linkeld, hogy miféle útdíjról beszélsz.
    Úgy gondoltam mindössze slendriánul így hivatkozol a dugódíjra.
    Azt pedig igen, leírtam mi, és miért butaság.

    "az utdijank az lenne az ertelme hogy az UTON az autok szamat csokkentse"
    Ez még mindig végtelen naivitásra utal.
    Az emberek tudják, hogy ez egy adó. Befizetik, kész.

    Szerinted hány %-al csökkentette az M0 forgalmát a Pest megye matrica bevezetése (és az M0 egyes részei fizetősek!)
    Hát, semennyivel.
    Sőt, éppen hogy növelte !!!
    Mivel egész Pest megyére érvényes. így aki eddig főúton ment be, az most már autópályán megy be Bp-re (és használja nem csak M0, de M1, M3, M5, M7 ... is mellette).
    Na ez mennyire vicces? Egy útdíj ami megnöveli a fizetős utak forgalmát
    Erre mondom én azt: SÖTÉTZÖLDEK ....


    "illetve a forgalmasabb idoszakban termeszetszeruleg magasabb osszeg kellene legyen a km -kenti utdij, de az ELSODLEGES cel az lenne, hogy dugo mentesse valjanak az utak"
    Ez megint egy sötétzöld badarság. Az emberek azért mennek autóval, mert nem alternatíva nekik a tömegközlekedés.
    Túl sokat kell átszállniuk (3 már sok), túl sokáig tart az út (autó +1 óra már sok), túl koszos (hányinger felszállni is), túl tömött (egymás után mennek el előtted a szardínia járatok), túl veszélyes ...
    Bizony, ha naponta késelések vannak Keleti és Astoria aluljárókban, akkor még azt a 2 metró megállónyi távot is autóval fogod megtenni.
    Semmiképpen sem szabad ezt a tényezőt figyelmen kívül hagyni.