• Fefy
    #85
    Részben off:
    A Forma 1-es autók azért bőven korlátozva vannak. Szabályozva van az autók aerodinamikus képessége (nem lehet akármekkora és akármilyen légterelő, ebbe beletartozik az is, hogy például nem forgathatóak a függőleges légterelők). Ezen felül szabályozva van a kerékméret, elektromos rásegítő rendszer mérete és teljesítménye, turbo mérete, kuplung reakcióideje és még lehetne sorolni. Régen simán megcsinálták, hogy a légbeszívás egy része az autó alól történt, ezzel növelve a leszorító erőt. Na most ha ezt megcsinálná bármelyik csapat, azt reflexből bannolnák a pi..ba.

    Szóval a Forma 1-es autós példád pont egy nagyon elbénázott példa. Pont az F1-ben lenne még lehetőség, hogy akár duplázzák a hajtűkanyaros sebességet, csak az FIA nem enged nagyon sok dolgot.