• molnibalage83
    #53
    Azt sem veszi észre a hülyéje, hogy a ma összes forgalmazott személyautó lényegében egy alapforma köré épül és nemigen tudnak semmit villantani...

    Az igen egyedi megoldásoké lehet jobb, csak annak ára van. Pl. a Xara Picasso tojás formájának másol van meg az ára.

    Aztán egyes marhák jönnek a Tesla alacsony Cd értékével. Azt nem nézik meg, hogy mekkora méretű alapforma van hozzá... Amennyivel kisebb a Cd, annyival nagyobb a homlokfelülete....

    Ahogy az autóknál nem lehet az ember és csomagok miatt érdemben tenni már semmit, úgy a vadászgépek is elérték a manőverzőképesség határait. A szárnyakon és magán a gépeken nem tudnak mit reszelni és a hajtóművek tolóerejét is csigatempóban tudják növelni ahhoz képest, amit 1945-1975 között volt. Ennyi idő alatt kb. 3 generációnyi hajtómű ment le. 1975 óta lényegében a PW F100 és GE F110 alapjai óta az egyetlen új jenki vadászhajtómű az F119 -->F-135 család. Azóta meg reszelgették a fenti kettőt. Szovjeteknél-oroszoknál dettó ugyanaz. Az AL-41 még mindig egy pimpelt AL-31. A Szu-35 egy nehezebb pimpelt Szu-27 teljesítményével bír.