• t_robert
    #11
    Nem azt mondtuk, hogy nincsen olyan aki képes kifizetni egy repülő útért 3000-4000 dollárst, csak azt, hogy nincsen elég aki fen tudná tartani az üzleti modellt. Ebbe bukott végül is bele a Concord is. És ezért is nem építettek újabb szuperszonikus utasszállítókat. Nyilván sokkal jobbakat lehet ma építeni, mint 50 éve. Többet terveztek, számoltak mérlegeltek majd elvetették a projektet, mert nem érte meg. Nyilván legfeljebb üzleti útra érdemes rákölteni 4000 dollárt egy útra Akkor ha megéri neki a 8 órás út helyett mondjuk 3 órát repülni. A plusz 5 óra időnyereség érné meg neki a 4-szeres árat. Egy több milliárdos cég vezetőjénk fontos embereinek arany árban mérik a munkaidejét. Csakhogy ma már nem 1975-öt írunk, hanem 2020-at. Ha valakinek olyan drága a ideje, hogy extra költséget is megér annak megsporolása, Egy személyes üzleti út nem csak repülési időből áll oda-vissza, hanem ott kell tölteni egy időt, szállás, egyebek és lehet 2 nap rámegy. Közben ma már megoldható az üzleti út elektronikus eszközökkel 1-2 óra belefektetéssel a saját irodájából(és meg is sporol egy csomó pénzt és egy csomó időt) Ezért mondjuk, hogy ma nem biztos, hogy olyan kereslet van egy extra költségű üzleti útra, mint volt 40-50 éve. TIME is MONEY!!! Nyilván lesz olyan üzlet ember aki ragaszkodik a személyes úthoz és megéri neki a rövidebb utazási idő, de ma alternatívák mellet már korántsem olyan egyértelmű a dolog, mint 50 éve volt technikai eszközök hiányában. Akkor ha nem volt elég a dologhoz egy telefon hívás nos személyesn oda kellett utazni pénz és időt nem kimélve.