• kvp
    #23
    "Előbb utóbb jön egy innovatív Kínai cég aki felismeri benne a piacot és olcsó elektromos vagy gázos/benzines autót fog gyártani sallangok nélkül."

    Az ugye tiszta, hogy az optikai infos onvezetes hardverkoltsege minimalis? Ha jon egy kinai ceg, akkor csak egyszer kell ellopnia a nyugati szoftvert es fillerekert tudja gyartani az olcso kinai masolatot, mert nem jon ra az evtizedes kutatas-fejlesztes koltsege. Onnantol nem lesz felara az onvezetesnek es szinte biztos, hogy a kinai allam lesz az egyik elso, aki kotlezove teszi. Mert ott hiaba pattognak a lakosok ha nem tetszik nekik.

    Na most onnantol egyertelmuen latszani fog, hogy varosban es autopalyan az onvezeto megoldas a nyero, tehat onnan ki fogjak tiltani az onvezetesre keptelen autokat. A legtobb ember pedig vesz olyan autot ami mindkettot tudja, hogy mehessen vele a pusztaban is, de azert beengedjek a varosokba is.

    Egyebkent pont a Tesla az, aki szeret lifetime arakat mondani, tehat kifizeted egyszer elore es onnantol az auto elettartalmanak vegeeig ingyenes. Meg aramot is lehetett igy venni elore, de az onvezetest mar ma ki lehet fizetni elore es akkor ingyen jon az upgrade. Vicces, de ez az Apple egyik nyero marketing strategiaja is. Tobbet fizetsz elore mint amugy fizetnel havidijban, de mennyivel jobb, ha azt mondjak, hogy draga ugyan a kocsi vetelara, de minden extra ingyen van hozza. :-D