• mrzed001
    #25
    Kétség kívül nem tökéletes még a rendszer.
    DE, ha megnézed az autopilot-al futott órák számát, és elosztod a balesetek számával .... na kapnál egy olyan szép nagy számot, ami messze übereli a manuális vezetők átlagát.

    "A szakma többsége okosan a LIdar-t használja"
    Milyen többsége?
    Mely széria autók futnak önvezetéssel, Lidar-ral ?
    Ismét az almát hasonlítod a vákuumhoz :D


    "Egy kanyarodó útszakaszon(amin pl. ez az incidens is volt) nehéz szűrni a háttérzajból"
    Sőt, a "vesszőparipám", hogy pl itt mihez is kezdene a Lidar ?
    https://goo.gl/maps/GtUmkHpZR9cwCWwo9

    Legalább félig be kell lógnia a kereszteződésbe mire BÁRMIT látna a parkoló kistehertől. (és nincs elsőbbsége és simán letarolná a jobbról szabályosan érkező)
    Tesla esetén egy a kocsi orrába 90 fokkal elforgatott kamera fillérekből megoldja ... Lidar: mission impossible !


    "akkor faék egyszerűséggel kapja meg a következő feldolgozó réteg az akadály pozicióját. "
    Téves. Pont ezért ütötte el a kerékpárost is, pedig a Lidar maga messziről "látta".
    Az ok ... hogy NEM LÁT MOZGÁST! Ott valami ponthalmaz, kövi körben amott egy ponthalmaz. alakja, mindene más.
    Nem tudja beazonosítani, hogy az egy és ugyanaz az objektum, valamint hogy milyen irányba néz, milyen irányba és mekkora sebességgel halad.
    Egy kép-videó alapján sokkal könnyebb prediktív analízist készíteni, mint beazonosíthatatlan pár pont random halmaza alapján.

    Viszont az infra vetőt és kamerát hiányolom a Tesla-ból is ...

    Utoljára szerkesztette: mrzed001, 2020.07.12. 14:33:40