• mrzed001
    #27
    "Persze egyéni probléma, de a Tesla "infotainment" engem visszataszít"
    Akkor ugye nincs se mobilod, se tablet-ed ... mert az az.
    A SpaceX ISS-re embert vivő rakétába is ezek nagyobb mását tették. Az űrhajósok mesélték is, hogy még az űrsiklókkal is repültek (pl Discovery), és az tele volt gombbal minden irányban ... itt mennyire más, hogy két touchscreen a vezérlés.


    "ergonómia, biztonság és minőség szempontból, ugyanígy az autó is általánosan"
    A Model 3 nem sokban tér el egy átlag sedantól külsőre. Kb egy mondeo.
    Minőségbe vannak bibik, de egy új szereplő ... és sose szabad semmiből se 1. kiadást venni, ez alapszabály.


    "bár talána biztonság rendben van, legalábbis a statisztikák alapján elhiszem."
    Nem csak a statisztika, ott vannak a töréstesztek. Amelyeken sose látott extra jó eredményeket kap.
    Az oldalról fa kettéhasította teszten is, ahol BMW-Merci szétszakad, Model 3 meg épp benyomódik (nagy merev aksipakk miatt)


    "Nálam a Lexus/Toyota AZ autó."
    Igen, a Toyota(pláne a Lexusa) a legtartósabb autó, legkevesebb hibával. Na nem is mai cég, idő volt mire ide elértek.
    Én is Lexust vezetek ... mert Cybertruck-nál is érvényes, hogy első generációsat nem szabad venni


    "Leginkább meg az amerikai, német és egyéb európai márkák reprezentálják az alább írt kritikákat, tervezett avulást"
    Így van. Pláne EU. Német-Francia-Olasz kocsit már rég nem érdemes venni (hosszútávra)