• mortep
    #50
    Néhány gyártó esetében még elmondható lenne, de amikor már a többségről van szó... feltételezem, igen bátortalanul, hogy azért ők, sem vakon ugranak bele, hanem mérlegelnek. Talán azért az elcsépelt ultrazöld közhelynek lehet köze hozzá, hogy az olaj azért véges, egyre több energiát kell beleölni a kitermelésébe és ideje lenne átállással próbálkozni... nagy váltások ritkán mennek könnyen, Henry Ford sem egy Mustang Shelby-t gyártott le elsőként... egyből...

    1. Fosszilis erőművel tölteni direkt az autót talán zöldebb, mint fúrótornyokat üzemeltetni, a tankereket mozgatni, kőolajfinomítókat pedálozni (nem a Becsennyő Pista bácsi félét), majd tartálykocsikkal benzinkutakat tölteni, hogy majd eljusson az autóig.

    2. Akkucserélő állomások (látom sikerült utánanézni a nio megoldásainak). Továbbá még gyerekcipőbe jár a dolog, megtörténhet, hogy sikerül olcsóbban jobb és hatékonyabb akkukat előállítani... esetleg van bizonyítékod rá, hogy elértük volna az akkutehnika maximumát?

    3. Most még 600 kilós, de lesz az könnyebb vagy kijelentjük újból, hogy 640 kilobyte-ba minden belefér? Továbbá nincs kőbe vésve az sem, hogy egy darab kell az legyen, ha már cserélhetőség a cél.

    "Bocsánat, de mikor lett trendi a hülyeség, amit kb. középiskolás fizikával földbe lehet döngölni?"
    Egy erősödő trendet próbálsz középiskolás fizikával földbe döngölni?
    Utoljára szerkesztette: mortep, 2020.06.18. 22:48:01