• Montar
    #37
    A már felháborítóan sötét(ződ), nagyon lelkes, de minimális fizikai ismeretekkel sem rendelkezőkhöz pár mondatban. Az nem kétséges, hogy a jövő az elektromos hajtásé, de nem akkumulátorokkal! Véleményem szerint az lesz a megoldás, amikor az elektromos energiát helyben, a felhasználás helyén állítjuk majd elő. Senki se kérdezze, mi lesz ez, nem tudom én sem. De a jelenlegi megoldás csak játszadozás az éppen aktuális divattal, kicsit a pénzesek kivagyiságáról is szól, és a gyártók, mivel nem tudnak épkézláb megoldást a fejlődés irányát tekintve, jobb híján beálltak az elektromos hajtás mögé. De ezer sebből vérzik az akksik súlyos korlátai miatt. Ez utóbbit a nagyonződeknek is jó lenne már tudomásul venni. És hogy mennyire erősen korlátolt még egy Tesla is, arra egy személyes példa. Az új 4-esen haladtam az újonnan átadott 2x2 pályás szakaszon Szolnok felé, amikor a külső sávban utolértem egy Teslát, amely kb. 100-110 között haladt. Mivel siettem, és az úton nulla forgalom volt (covid19 hatása?), olyan 120-130 között mentem el mellette, a 15+-os, nem igazán nagy presztizsű autómmal. Érdekes érzés volt, ahogyan láttam, hogy tartalékolja a véges ampeóráit... . Nem ez a jövő, nem az akkumulátoros tárolás.