• NEXUS6
    #9
    Tegyük hozzá az egészségügyi tényezőt is, gyak az esetleges hányingert amit kiválthat. Jómagam alapesetben nem vagyok érzékeny erre, pl nincs "buszbetegségem", vagy hasonló problémám, ha a szem és az egyensúlyszerv között diffi lép fel. Azonban ha egy játék nem hozza a stabil 120 Hz megjelenítést, nálam is gyak percekben mérhető, amit VR-ozással tudok tölteni. Autóversenyes, szimulátor játékok esetében kicsit jobb a helyzet, mert ott a kabin álló részei állandó visszajelzést adnak az agynak, ott elviselem az esetenkénti akadást képmegjelenítés ingadozást.

    Szal amíg nem lesz olyan általános HW szint, ami jó felbontással is képes a stabil 120 fps-t biztosítani, addig az emberek nagyrészének max pár perces próba erejéig fog a VR pozitív élményt nyújtani.