• defiant9
    #6
    "Az én véleményem, mivel érdekelt vagyok a témában elfogult,"
    Igen, ez egy működik. Aki elfogult annak a véleménye nem hiteles. Ettől még vélemény, meghallgatjuk, csak tudjuk hogy az objektivitása kérdőjeles.

    "akiknek konkrétan semmiféle rálátásuk nincs erre a folyamatra"
    Ez egy alátámasztás nélküli feltételezés.

    "Tehát én itt egyfajta szociális együttérzésből megtűrt hozzászóló vagyo"
    Vegyük észre hogy te kezdted el minősítgetni, felróttad neki hogy minek írogat ide. Mi nem döntünk el semmit, leírjuk az álláspontunkat, ami lehet hogy neked nem tetszik, mert te nem szereted az Uber által generált konkurenciát, te egy védettebb állást szeretnél, aminek az árát mással akarod megfizetetni.

    „ha meglátsz egy uberes hírt, hogy ott és rögtön hozzáfűz valami ubert igazolót”
    Valótlan állítás ismét. Rengeteg Uber-es topic-hoz nem szóltam hozzá,

    „És tudod miért nekem van ebben igazam? Mert pl. az almatermelők vitájánál”
    Te tényleg ennyire buta vagy? Több témához szóltam már itt hozzá, az almáshoz pont nem, és rengeteg másikhoz sem. Ez semmit nem bizonyít.

    „Figyelj már, milyen beszéd ez? „
    Ezt érvelésnek hívják. Állítottál valamit, megcáfoltam. Az autód felett nem az Uber rendelkezik ahogy állítottad, ennyi. Nyilvánvaló hülyeséget mondtál, ezt nem vagy hajlandó beismerni, ezért csak maszatolsz, terelődsz.

    „És gondolod, hogy abból nem volt vita? „
    Akkor most mi a helyes irány szerinted? A magyar taxit vezető sofőr és a kaliforniai is legyen alkalmazott mind egy szálig? Legyen minden szállítmányozó is az? Legyen mindenki az? Éljen a szocializmus? A gond hogy a piac elvileg szabad irányban működik jól, minél több az állami szabály rajta annál rosszabb. Gázt szerelni, vagy autót vezetni speciel nagyon jól lehet egyénileg is, de lehet alkalmazottként is, a piaci verseny ami dönt a hatékonyságról. A verseny ami neked nagyon nem tetszik, az hogy valaki kevesebbért is hajlandó elvinni a fuvart. Neked hatósági ár kell, az hogy az utasokat kényszerítse valaki hogy az árverseny nyomása nélkül vásároljanak. Elárulom - ha már annyira foglalkoztat a motivációm - ez ami nekem nem tetszik az egész Uber vs. Taxis sztoriban, ezért a hsz.-om. Nem vagyok sem Uber részvényes sem Taxis komám nincs, de még utas sem vagyok.