• camper
    #5
    Nem ülsz te fordítva ezen a lovon véletlenül ezzel a véleménmyeddel? Az én véleményem, mivel érdekelt vagyok a témában elfogult, akiknek konkrétan semmiféle rálátásuk nincs erre a folyamatra azok véleménye a mérvadó, hisz ők nem érdekeltek?
    Tehát én itt egyfajta szociális együttérzésből megtűrt hozzászóló vagyok, ti pedig - te, robert és a ti tükörképeitek - majd az én fejem felett eldöntitek, hogy nekem merre kell menni? Mindezt az alapján, hogy az uber épp milyen hírt dobatott ki twiterre vagy facebookra, mert lássuk be az összes rálátásotokra mindösszesen innen ered.

    Nem ideje lenne neked is kívűlről megtekinteni ezt a folyamatot - és a saját magadat - hogy vajon honnan ered ez a késztetés, hogy már viszket az ujjad ha meglátsz egy uberes hírt, hogy ott és rögtön hozzáfűz valami ubert igazolót?
    És tudod miért nekem van ebben igazam? Mert pl. az almatermelők vitájánál - ami egy az egyben átfedés a taxisok uber sztorijával - nem vagy sem te, sem robert, sem egyiktökök sem. Ott egy komment sincs, az almatermelők le vannak sz@rva, kutyát sem érdeklik. Bezzeg az uber, az igen, az fontos, mindegy hogy van, csak az ubert ne bántsák. Mert az uber az innovácíó netovábbja, és MI innovatívak vagyunk. Bár a fele brigád aki a sokadik bejegyzést ejti nem is tudja mit jelent ez a szó, de ez annyira trendi, hogy ehhez muszáj csatlakozni, ebben a témában muszáj valahogy megjelennetek és jelzés adni a világnak, hogy ti ebben képben vagytok.

    "Ha akarod elviszed az autód és bezúzod"

    Figyelj már, milyen beszéd ez? A te alkalmazottad, meg ha akar felmegy a tetőre és dob egy hasast. Ezt igy kell elintézni Európában?
    Nincs ilyen, hogy nem mész, hogy nem azon az áron mész amit az uber meghatároz, minden ellenkezés a pénztárcádban köszön vissza, ráadásul húsbavágóan, ezt úgy hívják, hogy gazdasági erőfölénnyel való visszaélés és mond egy kontinenst - nem országot - ahol ezt ne tiltanák - mondjuk az afrikain kívűl.

    "ami egyébként ugyanúgy kérdéses egy magyar taxi társulás esetén is aki szintén egyéni vállakozóként is kezeli a taxisokat, meg alkalmazottként is"

    És gondolod, hogy abból nem volt vita? Azt hiszed a taxisoknak valmi megmagyarázhatatlan okból csak uber fétisük van? A budapesti cégek épp azt csinálták évtizeden keresztül, ráadásul egyre és egyre mélyeben merültek ebbe bele, ennek az eredménye lett a taxirendelet ami megállította ezt a folyamatot.
    Volt fuvarszervező aki már ott tartott, hogy hirdetési szerződést kötött a burger kinggel, az autók teljes felületét - amely autóhoz neki semmi köze - felmatricázták burger king mozgó reklámmá (még a tetőt is) és mikor a sofőr, aki mellesleg az autó tulajdonosa megkérdezte, hogy én ezért mit kapok, az volt a válasz, hogy: már kaptál, csak azért ennyi a havi tagdíj, mert ezt hordod.