• camper
    #33
    "Ha azt látja az ellenőr hogy végetér a fuvar kiszáll az utas, és nem látja a tranazkciót a rendszerben akkor ott rögtön buktál."

    Figyelj már van neked egyáltalán vállalkozói vizsgád? Vagy ez az IT-s részlegnek nem kell? Vállalkozási ismeretekből nem kell sikeres vizsgát tegyél mielött vállalkozást inditanál? A buta taxisoknak kell, ha szakmai vezető lenne egy cégnél, ha a saját vállalkozását inditaná első lépcső, hogy sikeres vállalkozói vizsgát kell tegyen.
    Az IT-s az csak megnyomja a nagy zöld gombot az ügyfélkapun és már a ő az óriásfej az IT-s cégnél vagy mi a tököm? Milyen vidám egy szakma a tiétek.

    Hát b+ azt sem tudod hogyan megy egy adóellenőrzés vagy hogy mi az a nyugtaadási kötelezettség? Milyen céged van neked? Te vagy ott a főnök és alapvető dolgokkal nem vagy tisztában?

    Mi az hogy ha kiszáll és akkor majd nem látja az innovatív rendszerben akkor majd irgum-burgum? Miről beszélsz te? Nem kell kiszállnia, meg interneten izgatottan várni az adatokat, ahogy te azt a képzetlen gondolatvilágodban el tudod képzelni. Ez már a sokadik ilyen, elkezded tényszerűen leírni - nekem, aki ebben benne él évtizedek óta - azt ahogyan te ezt el tudod képzelni. Elmondom neked ezzel szemben azt ahogyan valójában van, de te csak ragaszkodsz ahhoz ahogyan te ezt el tudod képzelni. Mint egy gyerek.

    Nem kell kiszállnia senkinek sehova, 30 éve sem kellett és most sem, és internet se kell... ha nem adod a visszajáróval együtt a nyugtát 100.000Ft Ha másodszor fordul elő 600.000Ft.

    ""De ahogy szembesítelek vele, hogy ha a taxisnak nem akkor az IT-snak se járjon se minimálbér,"
    Nem is jár, ha vállalkozóként dolgozik (nem ritka)"

    Nem jár? Én vállalkozó vagyok, nem is számolhatok másból csak a minimálbérből, ez az alja, ennél lejjebb nem is mehetek, mi az hogy nem jár?
    Van neked egyáltalán vállalkozásod? Már sokadszorra keveredsz nálam gyanúba.


    "Az Uber autóinak is ugyanúgy meg kell felelnie egy alap standard-nak (forgalmi, jogosítvány, kötelező)"

    Az uber autói nem családi autók, igy nem is egy sztandardnak kell megfelelniük ahova te - és veled karöltve az uber - szeretnéd belemosni. Az uber autói taxiszolgáltatást végeznek igy a helyi önkormányzat aktuális rendeletének kell megfelelniük. Megint az, ahogyan te ezt el tudod képzelni. Ezzel szemben az igazság az, hogy egy taxival szemben a követelmények nem merülnek ki abban hogy a sofőrnek legyen jogosítványa és legyen befizetve a kötelezője. Ahogy egy fodrásszal szemben sem csak annyi az elvárás, hogy rendelkezzen ollóval.
    Egy taxinál meg van határozva, a biztonsági felszerelés, az euro5-os (mostmár 6-os) motor, a téli nyári gumi, ezek felszerelési dátumai, a légzsákok darabszáma és elhelyezkedésük, az ajtók száma, a csomagtartóméret, a jármű maximális kora, a biztonsági övek, gyerekülés rögzitési szabvány, az utastér mérete, tengelytáv, kW. Fel sem tudom fejből sorolni, annyi kitétel van.

    Miről beszélsz, milyen jogosítvány, meg kötelező biztosítás? Én lehetek fodrász ha van egy ollóm? Válaszolj már igennel vagy nemmel mint egy felnőtt ember, ugyanis már sokadszorra állítod ezt.

    "Hagyományos taxis vállalkozó itt az aki az árkartell-nek/ben dolgozik, nem hagyományos az lenne aki más áron fuvaroz. Ez utóbbiak a budapesti piacról ki lettek szorítva, más városokból nem."

    Figyel már, te diszlexiás vagy? Mert akkor megértem, hogy nem érted. Századszorra is leírom: nem árkartell van, hanem hatósági ár. Századszorra leírom azt is, hogy taxiengedély nincs többféle, egy adott helyen egyféle van. Nincs "Ultra modern repűlős taxi" taxiengedély és nincs "Hagyományos taxi" feliratú engedély. A taxiengedély egy van, ha megfelelsz a kritériumoknak kiválthatod, ha nem, akkor pedig nem.
    És századszorra leírom azt is, hogy bár előszeretettel feketíted a magyarokat, nem, nem csak a gonosz Budapesten van hatósági ár, újra bemásolom ezeknek az elmaradott városoknak a nevét, ahol hatósági ár van. Tehát nem csak engedélyköteles mint bárhol máshol, de még hatóságilag szabályozva is van az ár, épp mint Budapesten.

    Bécs, Brüsszel, Prága, Koppenhága, London, Párizs, Athén, Dublin, Amszertam, Zágráb, Berlin, Stockholm, Bern, Madrid, Ankara
    Ezek azok az elmaradott városok melyek a te állításod szerint nem is léteznek.

    Az uber mára már mindenki szerint taxiszolgáltatást végez, századszorra írom le: az Európai Bíróság döntése ez. Ez egy engedélyköteles tevékenység, csak úgy végezheted, ha van taxiengedélyed és ha taxis fuvarszervező vagy csak olyanoknak szervezhetsz fuvart akiknek van ilyen engedélyük, másnak nem. Egész Európában igy van, nem sikerül ezt a tényt feldolgoznod?


    "Azonban a modell-jük lényeges eleme éppen az hogy olcsóbbak akartak lenni"

    :-D
    Kik akartak olcsóbbak lenni? Kik? Kérdezd már meg az alkalmazottaid - ha egyáltalán léteznek - hogy szeretnének e kevesebb bérért dolgoztni. Hát persze, erre vágyunk. De akkor ugye kedves kollegák nyilvánvaló, hogy többet kell dolgozni! Jaj ugy még jobb, kevebb bér, még több munka, nagyon jó, csináljuk főnök, alig várjuk.

    Felnőtt ember állít ilyet? Az amit az uber csinál ezekkel a szerencsétlenekkel az nem innovácíó amivel téged etet, hanem gazdasági bűncselekmény, úgy hivják, hogy gazdasági erőfölénnyel való visszaélés, ez az amit minden gazdaságban tűzzel-vassal írtanak. De ennél én még radikálisabb vagyok, én még rájuk verném a bűnszövetségben elkövetett különösen nagy vagyoni kárt okozó költségvetési csalást is.