• defiant9
    #24
    "gonosz taxisok érdekeit tartják szem elött a tök rendes uberrel szemben"
    Tisztáztuk hogy az Uber taxis tipikusan ugyanolyan EV mint aki Főtaxi-s matricát tesz a kocsijára. A legfontosabb különbség az hogy más áron visz(vitt).

    "mindenhol, mindig is engedélyköteles tevékenység volt és lesz is a személyszállítás."
    Ez sem igaz, de ne keverjük az engedélyt a hatósági árral. A hangsúly az utóbbin van. Ezzel kapcsolatban mi lenne a generális állításod, mindenhol mindig hatósági ár van, vagy van azért olyan ezen a területen hogy árverseny?

    Próbálj elszakadni az Ubertől, mivel az eleve nincs már Magyarországon. Azt meséld el miért nincs/ne lehetne árverseny a Főtaxi és mondjuk a Citi közt? En személy szerint nem ragaszkodom az Uberhez, én a kevesebb központi szabályozáshoz és a piaci versenyhez ragaszkodom.

    "Én vegyek euro6, biztonsági szintet,"
    Én sem mondom hogy akármilyen környezetszennyezési értékkel lehessen egy járművet használni, ennek megállapítása a vizsgaállomás feladata, ha lehet pizzát furikázni 10 éves járművel akkor lehet utast is, ha nem akkor egyiket sem. Az egy lehetőség hogy egy taxitársaság úgy különböztesse meg magát a piacon hogy csak újszerű, klímás, stb. autót rendelhetsz, nyilván felár ellenében. Ennek is lesz vevőrétege. Akinek elég egy fapados de minél olcsóbb fuvar, az meg olyat. Az autókölcsönzőben is igény szerinte lehet válogatni, a termékek tipikusan nincsenek egységáron. Az állam tulburjánzó/káros működösének eredménye szokott ez lenni(ld. szocializmus árhivatal).

    "Az a pali a te gimnazista lányodra pályázik"
    Egyedi példa, BTK-s bűncselekmény. Ugyanilyen egyedi példák vannak a taxisokkal szemben is. pl. Megverte és kirabolta Sziget-fesztiválozó utasát a hiéna taxis Budapesten

    "Hogy adna számlát műkődési engedély nélkül?"
    Az Uber utasa ugyanúgy ha nem jobban kapott számlát, a NAV pedig megkapta az Uber-től a tételes kimutatás. Ez tény, hiába kapálódzol ellene, a gond nem ezzel volt, hanem hogy a taxis kartell levesébe köpött bele.
    Ugye nem véletlen hogy továbbra sem reagálsz az eredeti állításod(miszerint az Uber rendelkezik a taxi felett) cáfolatára. Ezzel elvesztetted a vitát. Ez megvan ugye?