• camper
    #11
    A képzett IT-s, aki a személyszállításhoz IS ért :-D

    Ember, hát egy vállalat nem csak attól vállalat, hogy alkamazottjai vannak, hanem attól hogy ő adja a munkavégzéshez szükséges eszközöket - és tartja is fenn, aztán ezek mellé vesz fel alkalmazottakat. A Mercedes gyár gyártósorát nem otthonról cipelik be az alkalmazottak, az benn várja őket a gyárban. Ezt nem az alkamazottakkal tartatják fenn és terhelik rájuk a teljes költséget.

    Mutass már egy taxivállalatot. Megmondjam a főtaxinak hány saját autója van? Nulla. Boltnak szintén 0. Mire tippelsz az ubernek hány autója van? Meg fogsz lepődni: egy sincs.
    És le mered írni, hogy az uber árversenyzik? Ő az aki semilyen szinten nem vesz részt az árversenyben, az ő jutaléka mindig, minden estben 25%.. Mindent amit itt a taxisoknak irkálsz azt az ubernek kellene címezned.

    Ez a vita ott kezdődött, hogy elképzelésed szerint a budapesti taxivállalatok - amiről már többszörösen kiderült, hogy fogalmad sincs arról mit is jelent a gyakorlatban, hogy taxivállalat - vegyenek részt az árversenyben. Bezzeg az uber, az részt vesz. Hát épp fordítva van, teljes értelmezési zavar van ezzel kapcsolatban a fejedben, ami nem csoda, hisz már az alapokkal sem vagy tisztában.
    További elképzelésed az ügyről, hogy a budapesti taxislobbi - kihasználva erejét és hogy a politikusok be vannak tőlük sz@rva - kiköveteltek maguknak egy védett piacot és szegény ubert elnyomták.

    Na mára kiderült, hogy a budapesti taxislobbi erősebb mint azt elsőre gondoltuk, kezük elért a következő városokig, sorolom: Bécs, Brüsszel, Prága, Koppenhága, London, Párizs, Athén, Dublin, Amszertad, Zágráb, Berlin, Stockholm, Bern, Madrid, Ankara. Ezeket a városokat kebelezték be és tartják rettegésben a budapesti taxisok. Ez a te állításod.
    Sőt, maga az EU határozta meg, hogy az uber nem más mint egy taxis fuvarszervező, igy mindenhol a helyi taxirendelet érvényes rájuk. Ez ellen kapáloztak éveken át, azt hangúlyozva, hogy ők csak egy digitális platform, nekik semmi közük ahhoz, hogy az ő felületükön mi zajlik, igazából őket ez nem is érdekli.

    Tehát itt a fenn felsoroltak mind hülyék, az egész Európai Unióval az élen vagy csak egyszerűen gonoszak és szegény tök rendes ubert el akarják nyomni valami megmagyarázhatatlan okból, illetve nem is megmagyarázhatatlan, hisz te már elmondtad, hogy a budapesti taxislobbi ereje az ami miatt ezt a kedves céget kergetik folyamatosan.

    Mostmár tényleg tényszerűen kijelenthetjük, hogy te ehhez is értesz és te látod jól.


    "a hagyományos taxisok piacot veszítettek"

    Ez mondat mit jelent? Ezt magyarázd már el. Vannak olyanok akik nem hagyományos taxisok? Kik azok?