• defiant9
    #8
    "ott van a videóban"
    Ha lenne annyi eszed akkor megértenéd hogy már maga a video sem a LIDAR része, ez egy vizualizációs szoftver eredménye, valójában az önvezetéshez nem is szükséges, ez a fejlesztőknek jó hogy saját optikai szenzoraikkal (szemükkel) lássák az adathalmazt.

    "És igen, a szerint 2mp késleltetés"
    Konkrét példát adj. Teljesen életszerűtlen hogy egy n*10Hz es adatforrás és egy processzor amit az adatmennyiség sokszorosának feldogozási kapaciátásával rendelekzik, ekkora késletetéssel állítani elő az adatot. Mit csinál 2mp-ig? Egy kamerából jövő optikai információ feldolgozása sokkal számításigényesebb sokkal jobban támaszkodik a korábbi frame-ek információjára hogy legyen mélységi modellje, a LIDAR nagy előnye éppen az hogy egy frame-en belül ad képet minden pixelhez tartozó mélységi információkkal, számolni sem kell hozzá, sokkal egyszerűbb szoftveres réteg elégséges a modell felhúzásához.

    "Én-e mondtam tán? "
    Igen, mondtad, ilyenekből állt kb. a HSZ-od fele: "azaz az objektumot NEM ismeri fel."

    "Neménmondtam ezt a fergeteges baromságot ... ugye"
    Én arról mondtam hogy fergeteg baromság amit te állítasz, nem a cikkről.

    "NEM. Sem a felbontása, sem a funkcionalitása nem képes rá"
    Megint nem érted a fizika működését. A lézer valójában fény akkor is ha a számunkra nem látható hullámhossz tartományban van(bár annak a közelében), máshogy verődik vissza egy elnyelődő mint egy jól reflektáló felületről, a fekete aszfalt elég jól elnyeli, míg a fehér reflektálós festékkel festett útburkolati jel elég jól visszaveri.


    "Ez egy TÁVOLSÁGMÉRŐ"
    Attól hogy nagy betűvel írod attól még hülyeség. A sima távolságmérővel szemben az pontos irány koordinátákat is biztosít a távolság információk mellé. Egy 3D-s scannelési eredményhalmazt ad, a sima kézi távolságmérő 1D-s 1 darab információjával szemben. A te buta logikád szerint a kamerát egyébként ilyen alapon hívhatjuk fényérzékelőnek is, aminek a funkcionalitása nem alkalmas semminek a felismerésére sem.

    "Amely rendszerben 1 Lidar többe kerül, mint az összes többi nem"
    Az ár már nem technológiai kérdés, egyébként a sok 10.000 dolárról már az 1000 $-os szintre került. Ez miden újdonsággal így van ami csak kis szériában létezik, a fejlesztés és a tömegtermelés villámgyorsan képes leszorítani az árat.

    "több értelme lenne."
    Szerinted, az autót tervező mérnökök többsége szerint nem. Na vajon ki ért hozzá jobban?