• mrzed001
    #5
    Tudom, tudom. Nem sok olyan ember van aki kikockázza a Lidar képét, összevetve a szélvédőn át látott tájjal ... pedig érdemes.

    Az talán a legkisebb gond, hogy kb 2 mp késésben van a Lidar képe.
    Aham, valós idejű ... a 250m "előrelátásból" 70m autópálya tempónál csak maga a késleltetés, és a feldolgozás még csak ezt követi.

    Az nagyobb gond, hogy még a kanyarodó utat se "látja"
    Azaz hogy az a tábla a kocsi előtt áll-e az úttesten, vagy az út szélén, neki rejtély.

    És végül "objektum- és akadályfelismeréshez" ugye használhatatlan.
    Annyit tud, hogy van ott valami. A távolságát, azt precízen megmondja, ERRE VALÓ.
    De hogy az objektum-e, akadály-e ... hogy egy lufi vagy egy kamion ... na ehhez köze sincs, azaz az objektumot NEM ismeri fel.
    Igen, táblát se, de még az alakját se, nemhogy mi van rajta.

    Hány éve is jött ki az első "önvezető" Tesla ... Volvo bakker, ez SZÁNALMAS !