• NEXUS6
    #2
    Pár éve olvastam először erről a szituról, azt hittem, hogy azóta megoldották, vagy találtak rá valami a fogyasztót is kielégítő megoldást.. Akkor is leírták, hogy egy tervezési hibáról van szó, amely az újabb eszközöket mondjuk nem tudom, hogy mennyire érinti. Elég gáz, hogy ha egy cég, pláne, hogy amely marketingjében a minőséget teszi középpontba, eddig hagyja fajulni a dolgokat.

    Párt 10 ezer Ft-os Doggee telómnál széria hiba volt az USB csatlakozó kiszakadása, ami nálam is bekövetkezett kb. 1 év használat után. De lexartam, mert olcsó volt, inkább vettem valami másikat. Mondjuk az meg egy Samu S7 Edge üvegtelefon volt, ami rendje és módja szerint viszonylag rövid időn belül szilánkosra tört. Tekintve, hogy a hajlított kijelzőbe, mondjuk úgy nem ideális fizikai tulajdonságai miatt (hajlítás okozta sérülékenység, + belső feszültség + a felhasznált üveg ridegsége) kódolva volt az ilyen baleset, ott is lehetett volna emberkedni, akár jogi vonalra vinni a dolgokat. Nyilván ha törik az üveg az a legtöbbször user error, de azért ez is szerintem egy tervezési hiba volt. A Samu akciósan 80-ért kicserélte volna az üveget, mondjuk a hibátlan kijelzővel együtt. De inkább egy olcsóbb megoldást választottam, ami sajna gari vesztéssel járt. De gondoltam biztos nem lesz már gáz vele, jobban vigyázok rá. Hát pár hónapon belül az az üveg is megadta magát, de már vitte magával a kijelzőt is. Nem hiszem, hogy az életben még egyszer Samu telót veszek.
    A mostani Xiaomim több mint 1 éve van meg és az égvilágon semmi baja. Kicsit megnyugodtam, hogy van azért még értelmes termék is ezen a planétán.