A Microprose visszatér, a '90-ess évek nagy szimuláció és szimulátor fejlesztője.
  • VO101Tom
    #27
    Ezek a gépek még a régi il2 1946-nál is gyengébben kidolgozottak, nézd csak meg a hajtóművet pl 3:00-nál, ez csak pár poligonra festett csillagmotor. Már az il2-ben is 3D-ből modellezték le ezeket 15+ éve (ok, ott sem használtak el rá egymillió poligont, de akkor is). PBR anyagokat használ, az tényleg szép, de a részletesség az sehol nincs. Ami persze nem gond, ehhez a játékhoz bőven elég, de egy repszimhez ma már borzalmasan kevés. Arról nem is beszélve, hogy a repszimeknek nem a 3D modellezés a nehéz része, hanem felépíteni egy komplett hajtóműkezelést, fegyverkezelést, sérülés- és flight modellt, amihez kidolgozott, kabinbelsőből kezelhető rendszerek kellenek. Animációkkal, hangokkal, minden szarral együtt. Komolyan azt hiszed, hogy ennek a játéknak a flight modellje, vagy a paraméterek száma amit a repülős része figyel, az bármilyen szinten összehasonlítható lenne akármelyik komoly repszimmel...?
    Utoljára szerkesztette: VO101Tom, 2020.05.25. 15:13:48