banner
  • Palinko
    #10
    Én eléggé jártasnak vallom magam a CGI-ben, de annyi egészen biztos hogy nem vagyok dilettáns és ilyen szemmel mondom hogy szerintem az Ubinál dolgoznak a legjobb művészek az iparban. Egyszerűen az a részletesség meg kinézet és design amit beletesznek csak nyomokban található meg máshol.

    Az Ubit mentegetve más sem tud felérni, nem is tudom mi sikerült a Witcherben ennyire jól de olyan történeteket találtak ki és azt úgy tálalták ami magával ragadta az arra hajlamosakat köztük minket is. Viszont a mondat második felét nagyon átértékelném a helyedben és az már az Ubi ellen fog szólni. Nézd én olvastam az összes Witcher könyvet, magyarul ha számít ez valamit, de egyszer nem volt olyan érzésem hogy nah igen ezt csinálták meg játékban is, oké talán a Strigás rész úgy benne volt, de hát az is az első részben, de most leginkább a 3. ról beszélünk abból meg tényleg semmi de semmi nincs a könyvekben, de a másik 2 játékból is csak nyomokban utalgatás a jellemző. Meg oké a világ nyilván onnan van, szörnyek stb, de az igazából egy élettelen váz. Én azokkal értek egyet akik szerint Sapowski egy középszerű író, ez tényleg így van, kár ezt szépíteni jól összegyűjtött pár mondát kitalált pár érdekességet de semmi eszeveszettül különleges vagy nagy nincs benne. Az Ubisoft meg mivel dolgozhatott? Görög mitológia, ősi egyiptom? Ezek minden idők legnagyobb mitológiai tárháza, sok sok legenda lengi körül a témát egészen az UFO-kig is akár, de hát ott volt még a kicseszett Atlantisz is és így mindent bedobva is tényleg unalmas semmitmondó volt az egész. Szóval nem a nyersanyag hiányával van itt a gond, egyszerűen az írók kiégettek vagy nem engedik őket kísérletezni mert a középszar az biztos bevétel úgy is vagy én nem tudom pontosan mi áll a háttérben de mindig az az érzésem hogy ez a grafikai művészek elpazarlása ilyen formában, ráadásul úgy hogy az Ubisoft amúgy sem olyan kellemes munkahely, lehet az írókból is ki van a szar is hajtva és a rövid határidők alatt ennyi fér bele, még hogy ennyi stúdió fejleszti is elég erőltetett a tempó úgy néz ki, de igazából az írói munka nem olyasmi ami a teljes fejlesztési időszak alatt kell, csak a legelején kéne, úgy meg fura hogy még az egyik játékot kitalálták lenne 3-4 évük valamit írni de csak ennyit sikerül. Az is lehet nem állandóan vannak foglalkoztatva felveszik őket mikor már a többi fejlesztő az assetet gyártja és van az íróknak 1-2 hónapuk összefércelni valamit aztán ahogy lejár a projekt többet nem foglalkoztatják. Bárcsak valaki tudná biztosan mi áll a háttérben.