"Ultimate space sandbox"
  • Tuvok #46
    Olybá tűnik, hogy ez a helyzet, a játék legnagyobb gyerekbetegsége a rettenetesen rossz az optimalizálás, ezt tapasztaljuk multi szervereken is. Rendszeresen villog a "high CPU load" ikon, azaz valamiért a játék aránytalanul sok processzort eszik, valószínűleg a hatalmas térkép miatt, bár ez sem indokolt, mert egyszerre talán 5 aktív szektor van, a többi stand by-ba kerül. Bár ez több player hajónál nyilván megnő.
    Az online szerverek 6-8 player felett játszhatatlanná válnak a brutális lag miatt (nem netes, a ping tökéletes), de van, hogy egyedül játszom és akkor is fel-fel villan, bár szerencsére lag úgy azért még nincs.
    Annyit tudni, hogy dolgoznak a problémán, de már 2018-ban is panaszkodtak erre a hivatalos fórumon, szóval hát...
    Gyakorlatilag mintha a 8 magos prociból 1-et használna ki a játék, és azt se normálisan.