• Palinko
    #12
    Igen elhiszem ezt is hogy vannak olyan folyamatok is, de az adobe sok szoftverénél biztosan nem az a helyzet, egyszerűen csak régi a kód és leszarják, meg sok hasonló program van még. Például én a Blendert használom ami 32 magot is kihasznál szóval jól skálázódik, mivel megjelent a 64 magos Ryzen lehet már azt is tudja, nem követtem a changelogot annyira, de pl valamelyik nap bakeltem textúrát, ami annyit tesz ki mintha simán renderelné a képet csak még kevesebb adattal erre mit csinált? Alig működött a proci nem hogy 100%-on de felugrált 4-5%ra, aztán lehet később ment vagy valami, de soha nem hallottam a max ventillátor hangot szóval kétlem... Pedig renderelésnél ugye tudja egy másik nagyon hasonló folyamatnál meg nem. Érdekelne hogy miért bár ehhez a fejlesztőket kéne faggatnom. Nem memória meg stb gond abból is van 32 giga a gépben.

    Sokszor csak nem jut eszükbe alapvető megoldás mint régen hallottam mikor még egy kör kirajzolása is lassú volt, azt is végigfuttatták, később valaki rájött hogy ha a kör negyedét rajzolja ki a többit csak tükrözi akkor 75% ot megtakarít az időből. Milyen jó ötlet! Szóval csak sokszor az ötlet kell és sokat gyorsul valami, de ha úgy állnak hozzá hogy majd kivárják, meg eddig is így csináltuk abból nincs fejlődés pedig egyre fontosabb lesz, mert már 10+ éve megy a több magozás és innentől csak exponenciálisan fog nőni a magok száma, pláne szerveren.

    A meteoróligai állomásos nagyon érdekes volt köszi hogy leírtad.