• mrzed001
    #23
    Kezdődik, már megint kezdődik ... jön az önjelölt Lidar "szaki" és ossz(t)a(ná) az eszet.
    Te amúgy elolvasod amit belinkelsz? Azt meg se kérdezem utánajársz-e, vagy szimplán bekapod a médiacumit ... mert egyértelműen nem jársz utána.
    Velobit kérlek vízszintesen 60, függőlegesen 10 fokot lát, és azt is csak 100m-re.
    https://velodynelidar.com/products/velabit/
    Ez kb annyira elég, mint amit írtam kocsi elejére-végére, bal-jobb (össz 4 db) 90 fokkal "sarok mögé benéző" kütyü.
    Ezzel ugyan nem fognak önvezetni a kocsik, egy csak egy "kis" kiegészítő szenzor.

    De hogy egy virtuális pofont is kiosszak: EGY NYAVALYÁS KÖZLEKEDÉSI TÁBLÁT SEM FOGNAK LEOLVASNI !
    Merthogy erről szól ugyebár a cikk. Azaz az egész Lidar nyavalygás és rinya itt full totál OFFTOPIC.

    De ha már itt tartunk továbbra is, mond kérlek, hány LIDAR rendszerű szériagyártású önvezető autó közlekedik ma az utakon ? (élesben, buta user által üzemeltetve) ?!??? Egy se ? How pity ...

    Az autóipar nagyjai már sorra belátták, hogy nem "megelőzniük" kell(ene) tudni a Teslát, hanem legalább a lépést tartani tudni vele.

    Ők már felfogták (ok, hát egy kissé intelligensebbek nálad), hogy bakker ez a Musk ... ez bakker ŰRHAJÓT épít.
    Nem az a max amire képes (mint ők), hogy egy 140 éves találmányt csiszolgat és kerekít és designol és reszel (és a hibrid rendszert is "lopja", mivel a Toyota szabadon felhasználhatóvá tette ... azaz még azt kifejleszteni is túl h-lye), hanem bakker önvezető, önmagától visszatérő űrrakétát tervez és épít fele/harmad/negyed idejében.
    That ain't no rocket science ... ja de wazze, AZ pontosan hogy AZ.
    Na igen, majd meglátjuk ha felszáll az első BMW Heavy ... vagy a Mercedes Falcon [és igen, FEKVERÖHÖG !]

    Haters gonna hate ...