• kvp
    #4
    A hattal ulest mar autokban is probaltak, anno az elso elektromos autokban is ilyen elrendezes volt (lasd: Baker electric car). Ha rovid tavra megyunk valahova, akkor a gyorsabb ki es beszallas miatt megeri igy elrendezni az uleseket. Hosszutavu utakra a menetiranyba fordithato ules a nyero. Pont ezert sok japan vonaton at is lehet forgatni az uleseket (automatikusan a vegallomasokon). A cikkben levo jarmu egyreszt taxinak keszul, masreszt nincs dedikalt eleje, ezert barmelyik iranyba hasznalhato. Ez parkolasnal elonyos, mert fordulokor nelkul tud megfordulni, csak a fenyszorok valtanak szint, mint egy rendes villamosnal vagy motorvonatnal.

    Ahogy az automata metrokat megszoktuk (Budapesten is), ugy az automata taxikat is meg lehet. Kenyelmesebb es emberi taxisofor eseten sem tudom veszhelyzetben atvenni a kormanyt ha akarom sem. Nagy piros veszmegallito gomb viszont kell ra, az vilagos.

    Elso korben ezek joreszt taxi uzemben, virtualis kotottpalyas modban fognak jarni, ami egy varosi taxinak boven eleg. A megoldas hatalmas elonye, hogy a virtualis nyomvonalat kell csak kovetnie a szoftvernek es megallnia ha barmi belog ele az urszelvenybe.