• Mutans Zombi
    #23
    Nekem az automata fékezéssel még mindig van némi aggodalmam.
    Nem is tisztán, mint gyalogos, hanem épp ellenkezőleg.

    Ha ülök az autómban, ami automatikusan vezet helyettem (vagy csak segít, mert pl. hamarabb fékez), akkor ha egy országúti kalóz elém lép - aki tudja, hogy a jármű mindenképp megáll, mert az élő emberen szándékosan áthajtást blokkolja - , akkor nemes egyszerűséggel tálcán leszünk nekik kínálva?
    Most, még a klasszikus vezetési formánál - itt Európában - annyira nem gyakori. Pl. Afrika és Ausztrália egyes részei
    annyira már nem szerencsés ebből a szempontból ma sem.
    Bár már jártam itt Európában is olyan helyen, ahol tudtam, ha bármilyen okból megállok, akkor halott vagyok.
    De most még megvan a sofőr lehetősége a kövér gázra (ahogy azt javasolják Afrikában és Ausztráliában is). Viszont ha felülbírál az elektronika, hogy nem mehetek tovább - mert ember veszélyben -, akkor mi lesz? Akkor így jártam?
    Értesíti a rendőröket, hogy hol halt meg a kocsi tulaja?

    Ugyanilyen szkeptikus vagyok az önvezető postai csomagokkal kapcsolatban.
    Egy minta városban lehet működik, de mi van, ha útját állják a nemhiába születettek?
    Majd szépen kikerüli őket? Vagy elmondja paragrafusokba szedve, hogy ejnye-bejnye, miért nem szabad? Vagy a 7,62-s
    párhuzamosított minigun a postai küldeményt megvédi ár/érték arányban?