• t_robert
    #18
    a Teslak nem önvezetők. Van nekik ütközés elhárító rendszerük és sáv tartó automatikájuk. Tehát ha eléjük kerül valami és érzékelik, akkor megpróbálnak időben megállni vagy kitérni.
    illetve figyelik az útburkolati jeleket (terelő vonalak záró vonalak stb. és ahhoz képest igyekeznek irányítani a kocsit. tehát jól működnek autópályán vagy olyan városi utakon, ahol szépen elválasztott és felfestett sávok vannak egyértelműen mutatva merre halad az út. Ahogy olyan környezetbe kerül, ahol bizonytalan vagy hiányos az útburkolati jelek használhatatlanná válik. Tehát egy Tesla nem önvezető olyan értelemben, hogy nem pasztázza lézerrel a környezetét és abból próbál meg infót leszűrni vagy nem a mutatott kép elemzésével feldolgozásával próbál rájönni, hogy mi a szitú. Na most nehéz a gyakorlatban elképzelni, hogy halad a körúton egy Tesla erre a oktogonnál projektorral igyekeznek összezavarni hamis útburkolati jeleket imitálni. Mint ahogy az M7-es autó pálya 67.3 kmes szakaszánál valamiféle projektorral félre vezetni. Mondjuk egy felüljáróról megvilágítani az útat egy projektorral és imitálni, mintha fordulna az egyenes út.... ehhez marha nagy és erős projektor kéne, ami bevilágít vagy 100 m-rs szakaszt kirajzolva egy határozott ívű kanyart..... mondjuk elé világítani a közeledő autónak a forduló sávokat és neki irányítani a felüljáró pillérének. Azért ehhez igen komoly felszerelés és szervezettség kéne.... nappal ráadásul nehéz is volna felül világítani projktorral a valós útburkolati jeleket. legfeljebb éjszaka.....