• Celeborn
    #15
    Szia!

    Köszönöm. Látod, az ilyen hozzászólásokat jó látni. Viszont rossz hírem van. :) Amikor írtam az előző posztomat, meg akartam keresni a levelezésemben a bejelentésemet, hogy lássam, mikor is volt ez, de nem találtam. Viszont így, hogy említetted a naih-ot, rákerestem erre a levelezésemben. Hát kiderült, hogy elsőre hülyeséget mondtam, nem a fogyasztóvédelemnek írtam, hanem a NAIH-nak. Ők voltak akik 8 hónap után válaszoltak és 2 oldalon keresztül idézték a jogi blablákat, aztán a 3. oldalon leírták emberi nyelven, hogy írjak az adatkezelőnek (amit én előtte többször is megtettem, mert mégsem azzal akartam kezdeni, hogy felnyomom őket), és ha 1 hónapon belül nem tesznek eleget a kérésemnek, akkor forduljak a hatósághoz. Most akkor itt mi a hatóság? :) Egyébként már letettem róla, hogy ez az ügy megoldódik. Végtére is csak egy nyomorult levélről van szó. Már van rá szabályom, úgyhogy állandóan törlődik. Csak azért akartam megosztani, hogy lássátok, hogy a GDPR és az ezzel foglalkozó "hatóság" mennyire segít nekünk.