• kvp
    #5
    "Akkor a vezetéssegítő rendszereket nem méregdrága extraként építsük be hanem kb non profit alapon. (nem fog menni mert nem az a cél, hogy kevesebb baleset legyen max duma szinten a politikusoknál)."

    Az EU-ban kotelezo lesz ez is. Mar megvan ra a torveny es kb. annyira erdekli a vezetoket, hogy ettol dragak lesznek a kocsik, mint amennyire jelenleg. Tehat akinek nem lesz penze megfelelo auomata kocsira, az jarhat gyalog, esetleg tomegkozlekedessel. Ezutan ket dolog tortenhet, vagy leviszi annyira az arakat az olcso kinai technologia, mint mindenhol mashol vagy az auto ujra csak a kivaltsagosok kozlekedesi eszkoze lesz. Az EU jelenlegi donteshozoinak mindket megoldas megfelel.

    Egyebkent limitalt automatikus uzem mar most is megoldhato, ezek a jarmuvek joreszt virtualis kotottpalyas automatikus buszok. Meg egyelore lassuak, de viszonylag gyorsan javul a tudasuk. Ha pedig ezeknek kiepitik az infrastrukturat, akkor azt varoson belul mar az automata autok is hasznalhatjak. A gyors urbanizacio miatt konnyen megeshet, hogy a legtobb ember csak varoson belul, tovabba a nagyvarosok kozti autopalyakon tudja majd hasznalni az automata jarmuvet. Viszont ez a legtobb embernek eleg is. A videkiek meg vagy eleg gazdagok lesznek az embervezette auto megvasarlasahoz vagy bekoltoznek a varosba munkasnak (esetleg munkanelkulinek) es meghagyjak a videket a tenyleg gazdagoknak, akik nem csak az automata autokat, de akar az emberi sofort is meg tudjak fizetni.