• Blage7
    #22
    Az én véleményem szerint nem kell rögtön a kiadót meg a fejlesztőket büntetni, azon is érdemes elgondolkodni hogy miért jutott idáig az ipar és ebben tagadhatatlanul szerepe van a kalózkodásnak is. Akárhonnan nézzük, lehet a konzolt szeretni vagy rühellni, de az vitathatatlan tény, hogy a fejlesztők és kiadók számára manapság profitálóbb piac lett. Fix hardver, könnyebb rá fejleszteni, nincs warez így több a profit. A Red Dead Redemption 2 is 2 nap alatt termelt 700 millió dollárt konzolon. A The Witcher 3 PC-s verziójának ha jól tudom 3 év kellett ahhoz hogy behozza a konzolos eladásokat. A Borderlands 3 megjelenése után 1-1.5 hónappal már tele volt az internet azzal hogy feltörték a PC-s verziót. Ezek után hiába lehet hardverileg erősebb egy PC, ha fele vagy harmadannyi profitot hoz egy cég számára, nem is fogják megerőltetni magukat. Sajnos sokan megfeledkeznek arról, hogy ez még mindig üzlet, a fejlesztők nem kifejezetten azért dolgoznak, hogy mosolyt csaljanak az arcunkra. Plusz ott van a tény is, hogy PC-re portolni már csak azért is nehéz, mert kismillió hardver kombináció létezik, és nyilván nem fog egy virágosládán úgy elfutni mint egy felső kategóriás gépen, hiába reménykedik ebben mindenki, bár ahogy mondtam, ez múlik a fejlesztők hozzáállásán is.